hva kjører dere?

kjører selfølgelig en 1986 mod Mitsubishi Galant 2.0.   verdens beste VRAK..  kos
 
ORIGINAL: valentinesbaby

Kjører en Toyota Avensis stv 2007 modell... kjempefornøyd........

 
Jeg og.... Har drømt om denne bilen siden den nye modellen kom..... Kanonbra bil.... Sikker og driftssikker[:)][:)][:)]
 
Kjører Subaru WRX 2001 mod. Er egentlig mannen sin (han hadde den før jeg møtte han), men jeg har stjelt den og han endte opp med å kjøpe en fillete ford courier, og tusler rundt i den..
 
[:D][:D][:D][:D][:D]
 
Til vanlig: Ford Mondeo stv., 98 mod. 1,6.
Til "fest": Ford Lincoln Continental Mark 3, 69 modell.... [:D]
 
ORIGINAL: Gussi

ORIGINAL: valentinesbaby

Kjører en Toyota Avensis stv 2007 modell... kjempefornøyd........


Jeg og.... Har drømt om denne bilen siden den nye modellen kom..... Kanonbra bil.... Sikker og driftssikker[:)][:)][:)]

 
Sikler vi også, men foreløpig nøyer vi oss med 2005-modellen 4D4.
Er megafornøyd!
 
Vi har 2 stk Opel Omega 94 mod stv.

En 2 liter 136hk med styling. Lite ekstrautstyr. Men mye annlegg ;)



En 3 liter MV6 211hk Orginal. Med ALT av esktrautstyr.

Utstyr ABS
Airbag
Aircondition
Alarm
Antispinn
Cruisecontrol
EU-godkjent
El. just.seter
El. just.speil
El. vinduer x 4
Hengerfeste
Kjørecomputer
Kurve/tåkelys Midtarmlene
Nedfellb. baksete
Rails
Rollo
S./V. hjul
Sentrallås
Servo
Skinn
Skinnratt
Soltak
Startsperre
Utetemp.
Varmeseter

Begge selges til rett pris ;)
 
Ja her kjøres det en Audi a4,samt en ny innkjøpt Mitsubishi Colt tdi 2007 mod.Ja de damene skal ha!!!!!!!!!!!!!
 
Kjører en SAAB 93, 2000-modell, "business-modell", uten større modifikasjoner.
Jeg elsker SAAB'er, og håper jeg en dag får oppgradert til en litt nyere 95. Har også etter mye frem-og-tilbake, klart å få frua til å like SAAB'er også, men hu faller alt for ofte tilbake på at "jeg vil ha Toyota Avensis je.." [:@]  Hehe..  Jeg kjøper ikke asiat-vogn til hu ihvertfall [;)]
 
 
range rover sport 2007 modell....
hihi...tror jeg det heter[:)]
 
vi kjører en feeet lamborghini neida kjører bmw 520 touring 2000mod masse  plass god og kjøre[:D]
 
Jeg kjører Toyota Avensis 06...veldig herlig bli[:D]...anbefales!!!
 
mercedes 97 290td stasjonvogn
 
jeg kjører en Volvo s40!!
 
ORIGINAL: krølle..

range rover sport 2007 modell....
hihi...tror jeg det heter[:)]

 
 
Kjempegod bil men blir litt stor den også... Og Navi`n i den er helt på trynet... Men det er god plass til det meste i den!!![:D][:D][:D][:D]
 
1999 Fiat Multipla. Verdens styggeste, men drit praktisk med plass til 6 voksne mennesker, tre foran og tre bak. Omtrent på størrelse med en Golf, men bagasjeplass som en middels-stor stasjonsvogn..

 
(Låner profilen til dama...)
 
Me kjører ein 89`Bmw 525i. Men må vel bytte den ut etterhvert til fordel for en bil med plass til barnevogn og diverse. Eg har veldig lyst til å gå for ein 2000 modell Bmw stasjonsvogn, men det er vel kanskje ikkje så god plass i bagasjerommet?
 
Blir vel som dama vil....at me kjøper Mondeo stasjonsvogn av nyere type...
 
Eller er det andre som har tips om andre alternativ?


 
hei, vi kjører ein Audi A6 2.4 orginal... men.. prøver å lure madammen til å la meg kjøpe ett nytt eksos anlegg... som blir noe helt aent enn orginal ^^... visse andre oppgraderinger og forhåpentlivis..
 
Back
Topp