Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker disse gamle navnene og håper jeg en gang får en liten Ivar Severin!Severina! skrev:
Arne er også fint..
Jeg syns navn som Leander, Mathias, Leah, Linnea ++ er verre å kalle en baby! Og jeg vet at de aller fleste er dypr uenig med meg
Georg, Halvor, Jon, Erna, Grethe og Frank er navn jeg ikke synes passer en baby. Sånne typisk gamle dame/manne navn.monaogmini skrev:
I fare for å såre flere stk med min mening, velger jeg å ikke nevne noen navn!Rødtoppen Hissig skrev:
om 60 år kommer nok generasjonen vår til å sitte å grine på nesa over Lea, Sofie, Natalie, Thea, Sebastian, Theo, Leander osv... Topp ti navn endrer seg hele tida.permanenta skrev:
Jeg har ei vennine som har kalt opp barnet sitt etter et nært familiemedlem, som har nokså "traust" norskt navn. Men, jeg syns det er alldeles herlig!
Tenkt så kult å komme på ungdomsskolen og presentere seg, de fleste husker navnet hans for det skiller seg såpass ut :)
De navnene jeg nå ikke syns særlig om på babyer måtte for eksempel være Adolf eller Anders...
Luna! Etter min mening er det en hundenavn og ikke ett menneskenavn. vet om en som har det som fornavnet for ungen hennes.inlisek skrev: