Hva jobber vi med? / studerer?

Jeg jobber som journalist, og har en liten biinntekt som hobbyfotograf
 
Jeg er vikar på Tine Meierier 
 
Jeg er utdannet innen pedagogisk psykologi
 
Jeg er utdanna fysioterapeut, gikk lei etter 1år, og jobber nå som sikkerhetsvakt på Gardermoen.
 
Jeg er sykepleier :) (Får nesten lyst til å legge med link til videoen til Norsk Sykepleierforbund som gikk på reklame for en tid tilbake, den er jo så fin) Hehe..Jobber i Hjemmetjenesten :D
 
Er sykepleier og jobber på en sengepost på sykehus :)
 
Eg er utdanna industritapetserer (lager sofa, stressless o.l, ikkje tapet som dei fleste trur :p) Men har ikkje jobba med det på noken år. Akkurat no jobba eg som mamma og huskone 
 
Jeg studerer eiendomsmegling, ferdig nå til våren om jeg rekker alle eksamener før mini kommer da :) ellers jobber jeg så og si fulltid på et meglerkontor. 
 
Eg er sjukepleiar, jobber på sjukeheim.
 
Eg jobber som butikkmedarbeider i Panduro Hobby, full stilling, men er 50% sykemeldt!
 
Jeg er utdanna agronom (på godt norsk bonde) men har aldri jobba den veien. Har hatt litt forskjellige jobber. Passa barn, kjørt avis, jobba i butikk, produksjonsmedarb. innen matprod. med andre ord litt forskjellig. Er nå hjemmeværende.
 
Slutta som nestleder (og fungerende butikkleder) i blomsterbutikk litt før lillesøster kom. Ble da student og er ferdig utdanna Radiograf i juni 2014 (om jeg får til å fulføre neste år med en liten en på arma, eller så blir jeg ferdig juni 2015).
Jobber deltid i hjemmesykepleien, men holder på å bli sprø, så jakter på noe nytt.
 
Jeg er også førskolelærer som mange andre inne her :) er også førskolelærerstudent på år nr. 2 :)
 
Jeg er spesialpedagog å jobber i barnehagene rundt om i kommunen - jobber med de barna som trenger eksatra på en eller annen måte:) Drømme jobben:)
 
Er jo en fantastisk sammensetning av et pedagogisk/førskolelærer/lærerteam her inne da!! Vet hvor jeg skal henvende meg, når spørsmålene dukker opp rundt utvikling, barnehage og diverse diverse med storesøster, ja

Ambulansearbeider jeg da. Går snart ut i permisjon, pga risikoen i yrke.
 
Jeg jobber som kundeveileder, endelig fått fast stilling etter 2,5 år som vikar i samme stilling:)(Har vært ansettelses stopp...)
 
Jeg skriver masteroppgave i sosiologi, og jobber ca. 80% på familievernkontor.
 
Jeg er lærerstudent, og har deltidsjobb ved siden av :) Dette blir min andre permisjon i studietiden, synes det fungerer bra å være mamma og student.
 
Back
Topp