Hva jobber vi med? / studerer?

Tananka

Glad i forumet
Vet ikke om det har vert en tråd som denne - annet en i presentasjonstråden. Så jenter, hva gjør dere? 

Jeg jobber som ped.leder på småbarns avd. i bhg. og helgestilling på Bofellesskap for unge. Så studerer jeg til å bli førskolelærer på deltid - er ferdig i 2013! 
 
Jeg er kokk.
skal begynne som kokk i barnehage 1.november.
 
Jeg er fotograf
 
Jeg er sykepleierstudent på deltid . Går alt etter planen skal jeg være ferdig desember 13. Eller jobber jeg litt ekstra på sykehus.
 
Student. Grunnskolelærer på deltid. Første år av fem, så har enda litt igjen. Men det føles godt å endelig starte på noe som jeg brenner for :) Har bachelor i økonomi fra før, men taklet dårlig å sitte på kontor hele dagen! Ikke har jeg interesse for business heller ;) Haha, så feil kan man ta! Jobber deltid i matbutikk og som tilkallingsvikar i barneskole ved siden av. 
 
Jeg er utdannet omsorgsarbeider, men er for tiden hjemme med Erlend og er arbeidsledig.
 
Jeg jobber i Nokas som verditransportør. Ekstremt tungt i disse dager. Gjør ikke saken noe enklere at jeg kjører alene. Kan jo bli truet på livet og ranet hver dag. Hvor lett offer er ikke en gravid kvinne liksom?? Akkurat. Satser på å bli sykemeldt så fort magen begynner å vises. Er sykmeldt nå også, men det er pga mangel på enerdi, og at jeg ikke klarer å være 100% tilstede på jobben min, noe jeg være. Ikke klarer jeg å være like effektiv heller, noe som fører til overtid. Og det liker vi ikke :)
 
Jeg studerer, har 1 år igjen av førskolelærerstudiet :)
Og etter skolen så jobber jeg som fotograf :)
 
Jeg studerer til førskolelærer, er akkurat begynt og stortrives! Tjohoo!!
Men ser for meg at det enten blir permisjon i studiet, eller at jeg kansje kan ta resten på deltid...*håper*
 
er barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage
 
Jeg er også førskolelærer/ped.leder på småbarnsavdeling - stortrives!!