Hva jobber vi med? / studerer?

Jeg er vernepleier og jobber i hjemmesykepleien :)
 
Akkorat begynt på 4. året for å bli Sivilingeniør i bioteknologi, har fra før en bachelor i biokjemi =) Etter planen sku æ vært ferdig i juni 2013, men sia æ vil være hjæmme med lillingen i et år så blir det juni 2014 =)
 
Jeg er hjemmeværende med datteren min. Det er på en måte jobben min da jeg får omsorgslønn. Vurderer sterkt å ta generell studiekompetanse på nett nå når jeg er hjemme for så å studere deltid etter permisjon.
 


HB88 skrev:
Jeg jobber i Nokas som verditransportør. Ekstremt tungt i disse dager. Gjør ikke saken noe enklere at jeg kjører alene. Kan jo bli truet på livet og ranet hver dag. Hvor lett offer er ikke en gravid kvinne liksom?? Akkurat. Satser på å bli sykemeldt så fort magen begynner å vises. Er sykmeldt nå også, men det er pga mangel på enerdi, og at jeg ikke klarer å være 100% tilstede på jobben min, noe jeg være. Ikke klarer jeg å være like effektiv heller, noe som fører til overtid. Og det liker vi ikke :)

Wow, det hadde jeg aldri hatt nerver til :p 
Tøff dame!
 
førskolelærer her også:) jobber som styrer.
 

Jeg er utdannet omsorgsarbeider, men er foreløbig arbeidsledig.
Var høybravid med Erlend da jeg flytta tilbake til Bodø fra Bergen, og så ingen vits i å få meg jobb når jeg skulle føde om bare noen uker.
Er litt på utkikk etter jobb nå, men stresser ikke med det.
Vi klarer oss godt, og Erlend har ikke barnehageplass heller.

 
Jeg er selger i en byggvarebutikk og stortrives i et mannsdominert miljø!:)
 
Er utdannet fengselsbetjent, så jobber i fengsel:)
 
For tiden ingenting, har slittet med psykologiske traumer og har derfor ikke hvert klar til å jobbe, har hatt mange praksis plasser da :) 
Og tenker at når ungen kommer blir jeg nok husmor og får ta litt skole når det er tid og ork :)
 


Corazón skrev:
Jeg er også utdannet førskolelærer, jobber som ped.leder hos de minste:-) Drømmejobben min!!


Jeg å
 
Jeg går på VGS :-)
 
jeg er sykepleier. jobber i hjemmetjenesten og på bosenter for eldre
 
Jeg har fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, og har 100% stilling på barneskole og SFO.
 
Jeg er delvis hjemmeværende og nyter småbarnstiden med min lille, jobber som vikar i samme barnehage der sønnen min går, og tar noen fag via nki nettstudier
 
Jeg er helsefagarbeider og jobber på sykehjem:)
 
Back
Topp