hva jobber han med??

nitalita

Gift med forumet
Min jobber på hovedkjøkknet på sykehuset (st.olav) her i byn..Han vet alltid når han har fri/jobber en 7-15 jobb..3 ganger i mnd er det 9-17 og skulle det dukke opp at han må ta noe ekstra jobb er det dobbelt bet uansett[:D].
Men dog han får kjempe mye tid med Linea hver dag..(og meg[:)]) Så vi kan fungere som en familie[:)]

Så hvordan er det i deres hjem? Hva jobber han med? Er det/kommer det til å bli mye/lite tid med småttisen?....

Bamsefar jobber som kvelitetsansvarlig på meieriet her i byen, men siden han kan jobbene på tre av de andre avd der nede blir han stadig utnyttet [:'(]
Egentlig jobber han 6-14.

Min er butikksjef og jobber en uke 8-16 og neste 9-16 men den uken har han til 18 torsdag og fredag og lørdagen 10-14.
Er veldig greie tider skal ikke klage [;)]

min er revisor og jobber stort sett fr a8-4 ,sommerene har han flexitid-da bli 8/9-3...MEN så ser eg han knapt frå slutten av januar til mai da pga årsoppgjer og sjølvmeldingar og ditt og dat!
Kan tru det va pyton å ver heime aleine de tre fyste ukene med nyfødt baby eg knapt visste opp og ned på!!!

min er uke pendler.. kommer heim kun til helgene.. nåke drit spør du meg.. men han skal komme heim og jobbe her seinast til sommaren.. kanskje før.. håpe håpe!!!

Min er lærer og det er helt supert nå som jeg er hjemme. Lang sommerferie, juleferie og påskeferie.[:D]

min er gårdsbrukavløser akkurat nå,han holder på å ta kurs for han skal begynne på oljeplattform[;)]

Min er snekker og vi ser ikke mye til han hjemme for tiden. Vet aldri hvor lange dagene hans blir og når vi kan vente han hjem. Starter dagen kl 7 og kommer sjeldent hjem før sønnen vår legger seg kl 20. Triste dager kan det bli.

Her i gården jobber gubben som barnehageass. Trives tydeligvis med det..har vell jobba som det i nesten ti år. Fine arbeidstider er det også...[:)]

min er eletrikker og jobber 7-15. så han er hjemme utenom det[:D] jobber av og til litt overtid men ikke så ofte heldigvis.

Min er snart ferdig med utdanningen. Han skal ha en eksamen til nyttår, så da er han ferdig med hele utdanningen i økonomi og administrasjon. Så han søker på jobber nå. Men i mellomtiden jobber han på asko (grossistlager), og det er bare dagtid 7-15.

Mannen min er daglig leder i et firma som driver i bygge bransjen. Samme firma som jeg jobber som sekretær i.

Min jobber som regnskapssjef i et rederi, så han har fast arbeidstid fra 8-16. Helt greit egentlig!

Min er betongarbeider, jobber stort sett 8-16, men av og til er han ikke hjemme før 10-11 på kvelden og de dekker hele landet, så han kan reise vekk og være vekke mand til torsd, av og til lengre oxo. Lengste han har vært vekke er 10 dager, det var pyton det.[&o]

Min mann jobber på REMA 1000-lageret i Bergen. Der plukker og pakker han varer til butikkene. Så er han tillitsvalgt også. Han er visst dyktig med det. Var på julebord med jobben hans forrige helg, da hørte jeg mye skryt om han som tillitsvalgt. Da ble jeg ganske stolt over han.

Min er selvst, og driver en gård i tillegg. Brøyter og strør om vinteren. Jobber veldig mye... Ser han egentlig altfor lite, selv om han er mye uten for huset å jobber.... Skulle ønske han hadde en 8-16 jobb, men det vil han ikke... Så dette må jeg leve med, men det blir da penger ut av det... [:)]

Min mann jobber i forsvaret, så det blir endel dager alene i løpet av et år; mye øvelser osv, men det er helt greit bortsett fra utenlandstjeneste som kan komme når som helst.

Min samboer er lærer akkurat som meg (jobber ikke på samme skole), så vi er veldig heldige og får alle feriene sammen. Passer bra når babyen kommer [:)]

Back
Topp