hva jobber han med??

min kar jobbe som hjelpepleier, og jobbe myyye kveld. fra 14.30-22.00. av og til fra kl 13-22. kjedelig å være mye alene på kveldene! og jeg er på skole om dagen! nå har han heldigvis bare jobb hver 3.helg! før jobbet han hver helg..kjedelig!
utdanner meg til sykepleier, og blir nok å gå i turnus jeg også, så da treffes vi nok lite hjemme...

Samboeren min jobber som lastebil sjåfør. Han jobber 8-15 timer om dagen men kun 3-4 dager i uka.. Og han er alltid hjemme i helgene. Deilig å ha det slik[;)]

min er rørlegger.. deilig arb tid fra 0700 til 1530. hver fredag slutter han 13.

Min er elektriker og jobber fra 7.30 til 15.30, men det blir jo somregel en del overtid, er sjelden hjemme til 15.30 for å si det sånn:(

Min kjæreste har sitt eget firma greier. Selger internett domener eller hva det heter. Er litt grønn der.[:)]

Min er industri-arbeider..jobber skift, 7-15 ei uke og 15-23 uka etter, jeg jobber på andre skiftet sånn at vi ser hverandre kun i helgene.. [8|]
Heldigvis skal han begynne i ny jobb etter jul (7-15.30), så da ser vi hverandre annenhver uke i tillegg til helgene!

Back
Topp