hva jobber han med??

Min mann jobber i telenor, han monterer anntenner på båter og kan reise sånn plutselig ut av det blå. Liker det dårlig.
Men når han ikke må reise er han på jobb fra 9 - 17 som regel. Nå har han søkt ny jobb i kr.sand, der vi kommer fra.
Får han den blir han 4 uker borte på reis og 4 uker hjemme (full fri når han er hjemme...).. har gitt han lov til det i 1 år, det er godt betalt, så da kan vi få bygget oss hus.. .. men liker ikke tanken på at han er vekke i 4 uker... liker ikke reise jobb i det hele tatt.. skulle vært ulovelig for barneforeldre og ektemenn..hehe..

min jobber på byggmakker
der er det fra 8-16 en uke og 10-16,10-18 på torsdager og 10-14 på lørdag.
helt greie jobbtider det...

min samboer jobber i et datafirma netthandel..som heter komplett... jobber 8-16 den ene uka og 8-17 den andre uka og til 18 hver eneste tirsdag. det funker bra det[:D]

Jøss, er det flere Komplett-fruer her?[:)] Min jobber også der nemlig...

hehe ja det er det[:)] jeg har ikke så mye peil som han kan du si...om data...hehe. han jobber i sandefjord...det er jo dritstort firma da så de er jo sinnsykt mange som jobber der. han heter tom erik strøm hvis mannen din kjenner han[;)]

min er elektrikker,så han jobber 7-15,om han ikke jobber overtid da...og har fri i helgene[:)] så vi har kjempemye tid sammen[:D]

Han kjenner ikke han nei, men hadde hørt navnet. Er en diiiiger bedrift ja, og mange avdelinger[:)] Veldig kjekt med en datamann i huset[:D]

min jobber i et danskt firma..i den eneste avdelingen i norge(tror jeg da).de selger og klargjører/reparerer gravmaskiner.liebherr og neuson....
han jobber fra 08.00-16.00 hver dag,ha fri hver helg.

Min jobber som bilbefrakter i Nordan. Han har ingen fast arbeidstid, og jobber vel stortsett fra 08 til han er ferdig på kvelden. Alt fra 19-22. Fredagene er sene og da jobber han stortsett til 22-23 på kvelden. Så det er lange arbeidsdager....[:o]

ORIGINAL: teba

min er revisor og jobber stort sett fr a8-4 ,sommerene har han flexitid-da bli 8/9-3...MEN så ser eg han knapt frå slutten av januar til mai da pga årsoppgjer og sjølvmeldingar og ditt og dat!
Kan tru det va pyton å ver heime aleine de tre fyste ukene med nyfødt baby eg knapt visste opp og ned på!!!

Samme med min,men jeg har termin i juli så da har han god tid [:)]

Min samboer jobber akkurat nå på Gilde da har han 2 skift. en uke fra 8-16 og neste uke 16-24. Ellers jobber han på et eldresenter. Der jobber han i allefall annen hver helg og når de ellers ringer.

Min er gulvsliper, jobber fra 0730 til 1500 man - tors. fredag fra 0730 til 1300. Vi har masse tid sammen[:D]

Både mannen min og jeg jobber i skolen. Det er godt å ha alle feriene sammen med
jentene. Nå skal han ha pappaperm. og den tar han ut like før vinterferien og blir
da hjemme i 5 uker![:)][:)]

min mann er annleggsarbeider. jobber 7 - 16 noen ganger lenger også kommer ann på hva han driver mef han har lang vei på jobb så han rekker på se på barne -tv med barna [:D]

min er bilmekaniker, jobber fra 7.30 til 15.30 daglig, pluss en del overtid.. kjekt med en praktisk anlagt mann da...[:D]

Min samboer kjører egentlig lastebil, men er sykmeldt skal på omskolering, og jobber litt på en bolig med autister innimellom..
Han er masse hjemme nå, og kommer til å være det når babyen kommer også, kanskje starte for seg selv til neste år...

Min kjører lastebil for posten.. Så han kjører blandt annet til narvik og alta osv.. Har helt idiotiske arbeidstider.. Sånn som 04.30 til 18.30, 19.00 til 06.00.. Så den tida vi har ilag er dyrebar..

Min jobber som annlegsgartner, har permisjon storsett i året fra des/jan til mars , april(da jobben er sesongrelatert)Babyen vår kommer i april så det blir nok jobbstart for han da,[&:]men egentlig er vi på utkikk etter en ny jobb.. så for se hva det blir[;)]

[:)]Mannen min er rørlegger. Starter 0700-og jobber til de er ferdige for dagen... Sjelden hjemme før 21 30,og nå før jul er det helt sykt![:@] Hjemme ved 12 tiden på natta... Ser ikke hverandre for tiden vi... Jeg sover når han drar,og jeg sover når han kommer hjem... Jaja,blir ikke lei av hverandre på den måten..[:)]

Mannen min er også rørlegger. Ved normal arbeidstid starter hen kl 7.30 og er ferdig kl 16.00. Men med slike yrker er det stadig overtid, spes. i tider rett før juleferie, påske-, sommer- osv. Alle skal ha alt gjort ferdig da.. Ike så veldig gøy når det kunne vært kjekkt å fått hatt han litt hjemme sammens med oss nå i førjulstiden. Men det blir vel kanskje bedre, han er ganske nylig startet opp med å ta mesterbrevet, over nett, så da blir det litt mer tid hjemme..

Back
Topp