Hva jobber du som?

Jobber 100% som KS/HMS ingeniør hos entreprenør! Håper virkelig på å klare å jobbe helt til permisjon❤️
 
Jobber som teknisk ingeniør og håper jeg kan jobbe frem til permisjon (men har tidligere hat hyperemesis, så blir spennende å se om jeg slipper denne gangen):)
 
jeg jobber på kontor i en administrativ stilling. Første graviditet med en sånn stillesittende jobb. Spent på hvordan det blir :)
 
Jobber som Nav-veileder. Håper å kunne jobbe hele veien, 100 prosent. Ettersom jeg er epileptiker, så kan det skape litt problemer, men håper det skal fungere:)
 
Mekanikker. Jobber så lenge jeg orker, så blir det å søke svangerskapspenger. Da kan arb.giver velge selv om de vil/kan tilrettelegge arbeid, og hvis ikke de kan så kan jeg være hjemme med god samvittighet.
lange arbeidsdager, og periodevis ikke helt heldige arb.stillinger, og noe tungt arbeid.
 
Jobber fast som nattvakt, 62%. Til nå så har jeg vært sykmeldt og fått bruke noen fridager. 2 SA i fjor, rett etter nattevakter. Selvfølgelig håpet jeg på å få jobbet lengst mulig, men med risikoen som følger med, så tviler på at jeg kommer meg i jobb el. Ingen muligheter for tilrettelegging el. Så håper legen ser alvoret i det her, og hjelper meg på en anna måte. :)
 
Jobber som spesialsykepleier, 100% stilling.
Ser for meg at jeg må trappe ned med redusert sykemelding etter hvert. Tungt arbeid, både fysisk og psykisk.
 
Jeg jobber i Forsvaret. Er 100% enn så lenge, og håper å holde fram til permisjon.
 
Jeg er pp-rådgiver :)
 
Back
Topp