Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, men lurer på hva du mener med «så lenge som mulig». Mener du også utover 12u? Er det av karrieremessige hensyn? Jeg spør fordi jeg selv er usikker på hva som er lurt å gjøre. Nyheten blir jo sannsynligvis synlig før sommerferien uansettJobber i bank, på kontor. 100%. Håper å holde det hemmelig så lenge som mulig siden dette er første barn. Håper også jeg kan jobbe så lenge som mulig
Mener at jeg ikke ønsker å fortelle jobb før i hvert fall etter uke 12 med mindre jeg er så dårlig at jeg burde si det for eksempelHei! Jeg er i samme situasjon som deg, men lurer på hva du mener med «så lenge som mulig». Mener du også utover 12u? Er det av karrieremessige hensyn? Jeg spør fordi jeg selv er usikker på hva som er lurt å gjøre. Nyheten blir jo sannsynligvis synlig før sommerferien uansett
UføretrygdetSom tittelen sier. Hva jobber du som/med? Fulltid/heltid?
Ser du for deg å jobbe til permisjon eller krever stillingen at du må slutte tidligere?
Selv jobber jeg på kontor i 80% stilling, kortere dager. Håper å jobbe til permisjonstart, om ikke på kontoret, med hjemmekontor i det minste
Samme her. Har kontorjobb. Og ønsker å skjule graviditeten så langt som mulig. Minst ca 14 uker.Mener at jeg ikke ønsker å fortelle jobb før i hvert fall etter uke 12 med mindre jeg er så dårlig at jeg burde si det for eksempel