Hva jobber du som?

Jobber 100% på kontor, håper at jeg kan jobbe normalt frem til permisjon :)
 
Jobber i bank, på kontor. 100%. Håper å holde det hemmelig så lenge som mulig siden dette er første barn. Håper også jeg kan jobbe så lenge som mulig
Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, men lurer på hva du mener med «så lenge som mulig». Mener du også utover 12u? Er det av karrieremessige hensyn? Jeg spør fordi jeg selv er usikker på hva som er lurt å gjøre. Nyheten blir jo sannsynligvis synlig før sommerferien uansett
 
100 % kontor her også med helt valgfritt hjemmekontor. Det er sykt kjedelig å være hjemme syns jeg, så er på kontoret så mye jeg kan. Men nå føler jeg at jeg har lyst til å se hvor langt jeg kan klare å gå før jeg må si det :laughing002 At det er litt sport i det liksom, for min egen del:hilarious:
 
Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, men lurer på hva du mener med «så lenge som mulig». Mener du også utover 12u? Er det av karrieremessige hensyn? Jeg spør fordi jeg selv er usikker på hva som er lurt å gjøre. Nyheten blir jo sannsynligvis synlig før sommerferien uansett
Mener at jeg ikke ønsker å fortelle jobb før i hvert fall etter uke 12 med mindre jeg er så dårlig at jeg burde si det for eksempel
 
Jobber i klesbutikk :) Forrige graviditet var jeg butikksjef i en annen butikk med ekstremt mye stress og oppgaver som var til fare for baby.. ble tatt ut av jobb ganske tidlig da. Så det ble lange dager.. Nå klarer jeg kanskje jobbe helt til permisjonstart! :D
 
Som tittelen sier. Hva jobber du som/med? Fulltid/heltid? :)

Ser du for deg å jobbe til permisjon eller krever stillingen at du må slutte tidligere?

Selv jobber jeg på kontor i 80% stilling, kortere dager. Håper å jobbe til permisjonstart, om ikke på kontoret, med hjemmekontor i det minste :)
Uføretrygdet :confused:
 
Vetrinærassistent på heltid . Elsker jobben min , da det ingen dag er lik . Håper å jobbe så lenge som mulig og det er mulighet for tilrettelegging . Jeg kan i værste fall sitte hjemme å kun ta imot telefoner . Arbeidstiden kan jeg også justere. Har ikke fortalt jobben det enda , synes det er skummelt men må jo siden vi har litt risiko i yrket med bla røntgen og diverse .
 
Jeg jobber som sykepleier 80%. Håper jeg holder ut lenge og at jeg kan få mere tilrettelegging etterhvert som jeg blir større, travel plass å jobbe - men har en flott sjef
 
Mener at jeg ikke ønsker å fortelle jobb før i hvert fall etter uke 12 med mindre jeg er så dårlig at jeg burde si det for eksempel
Samme her. Har kontorjobb. Og ønsker å skjule graviditeten så langt som mulig. Minst ca 14 uker.
Jeg har mistet i uke 12 før, og det var ekstremt rart på jobb. Kun ledelsen visste men var rart og ubehagelig uansett.
Nå ønsker jeg å vente lengst mulig - blir mindre stress.
 
Jeg jobber som sykepleier med en kombinasjon mellom sengepost og poliklinikk. Har fortalt det til begge arbeidsgiverne og en del ansatte grunnet uvelhetsfølelse og tidlige bekkenplager. Tror det er sengeposten det blir vanskeligst å stå lengst i, men håper det skal gå med tilrettelegging.
 
Jobber 100% som sykepleier i hjemmetjenesten. Mye stress og travelt dager, samt en del tunge løft osv. Har hatt et par episoder med blødninger i begynnelsen av svangerskapet og ble derfor sykmeldt for å ta det med ro. Er nå tilbake igjen, men med tilrettelegging, så da går det heldigvis bra:) men spørs om jeg klarer å gå fullt. Utfordrende med kvelder og helger, vanskelig å tilrettelegge da:(
 
Butikkmedarbeider, forrige svangerskap var jeg sykemeldt pga en hånd. Prøvde meg på jobb 4 dager men gikk ikke. Har mistanke om at jeg ikke klarer veldig lenge da ryggen allerede begynner å tulle. Og at jeg er veldig sliten og trøtt. Jobber nesten bare 11-19 og 14.15-22.15
 
Jeg jobber 100% som sykepleier:) Det er muligheter for tilrettelegging, dvs innearbeid istedet for pasientrelatert, men dersom kvalmen tar seg mer opp nå i første trimester blir det nok sykmelding en stund. Er uansett en svært stressende og krevende jobb på mange måter, så er spent på å se om jeg holder ut helt til permisjon i full stilling, men håper jo på det!
 
Last edited:
Jobber 100% som sykepleier på sykehus. Har fortalt det til sjefen, som skal sette meg i kontakt med bedriftsjordmor. Spent på hvor lenge kroppen orker 3-delt turnus, men innstilt på å jobbe så lenge jeg klarer :p
 
Jobber som prosjektleder i bygg og anlegg.
Hovedsakelig kontorjobb/ møter med flyreiser ca 1x i uke.
Pga flere sa er jeg litt redd å fly nå. Men kontordelen kan jeg sikkert fortsette med. :)
 
Jobber som spesialarbeider i en indrustrirørlegger bedrift, rekner med eg ikkje kan vere i jobb fullt ut. Håper det går an å tilrettelegge så eg kan vere i jobb lengst mulig :)
 
Back
Topp