Hva jobber du som?

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Som tittelen sier. Hva jobber du som/med? Fulltid/heltid? :)

Ser du for deg å jobbe til permisjon eller krever stillingen at du må slutte tidligere?

Selv jobber jeg på kontor i 80% stilling, kortere dager. Håper å jobbe til permisjonstart, om ikke på kontoret, med hjemmekontor i det minste :)
 
Jobber som kommunikasjonsrådgiver. Er sykemeldt for noe annet nå, men håper å komme tilbake litt snart, om enn i noe redusert stilling i starten kanskje. Håper jo formen holder helt inn, men står ikke i jobb for enhver pris om formen blir dårlig.
 
Jobbar med ferskvare i butikk, 80%
Håpar det blir som sist, då jobba eg som normalt fram til siste mnd før permisjon, då vart eg 50% sjukmeldt. Tungt og gå høggravid på steinhardt golv i 8t, utan muligheten til å sette seg ned :stop:
 
Jeg jobber 100% på kontor. Håper å holde det hemmelig så lenge det går.
 
Last edited:
Jeg er sykepleier og jobber 100%. Det er tungt til tider, mye ansvar og "brannslukking".
Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å holde ut fram til permisjon hvis dette svangerskapet blir lik som forrige. Men foreløpig synes jeg det er godt å være i arbeid for å få dagene til å gå :playful:
 
Jobber innenfor helse og jobber døgnvakter uten noen mulighet for tilrettelegging. Tviler sterkt på at jeg kan jobbe helt frem til permisjonen starter, men håper å holde til over sommeren ihvertfall :love2
 
Last edited:
Jobber som sykepleier. Jeg antar jeg ikke klarer å stå i jobben hele veien ut, men håper jo jeg klarer å være litt tilstede med tilrettelegging når det begynner å bli utfordrende :happy:
 
Jobber som sykepleier. Sist gang hadde jeg siste vakt da jeg var 37+1 men jobbet bare 30% på slutten. Håper helsa holder og kan jobbe. Tiden går så sakte hvis jeg bare går hjemme synes jeg.
 
Jobber på kontor 100%, en noe stressende kontorjobb hvor der fort kan bli en den overtid, jobbing i helger osv. Men håper jeg kan jobbe frem til permisjonstart. Om ikke 100% så hvertfall kanskje 60-70%. Ble 100 % sykemeldt i uke 26 sist pga rygg og bekkenet, men hadde da eb helt annen type jobb.
 
Jeg er lærer i ungdomsskolen, mye action og fart på jobb. Sist jeg var gravid jobbet jeg fullt helt til siste slutt, men det er femten år siden, så jeg ser for meg at det kan bli en delvis sykmelding på slutten, men jeg digger jobben min, så håper det skal gå fint. :)
 
Jobber som butikkmedarbeider i Malerbutikk.

Fann nettopp ut at jeg er gravid, så har ringt rundt til stami, jotun, nordsjø scanox og flere for å høre hvordan det er å blande malingene. Heldigvis så kan jeg bla de d aller meste men ikke oljebasert osv
 
Jeg er lærer :) Sist svangerskap fikk jeg god tilrettelegging fra start, og jeg er spent på hvordan nyheten tas denne gangen da jeg har på følelsen av at dette blir en stor byrde for jobben pga mange ulike ting…
 
Jobber som sykepleier på intensivavdeling og lite muligheter for tilrettelegging - kan liksom ikke si jeg skal ta det med ro når en pasient akutt holder på å stryke med. Sist var jeg borte fra jobb de siste tre månedene, men det var noen lange måneder så jeg håper bekkenet holder seg bedre denne gangen og at jeg kan være i jobb lenger :)
 
Jobber 100% på kontor så satser på å være i jobb helt til permisjon. Håper at det ikke synes/merkes så fort på jobb, men vil gjerne se en liten bump selv :D
 
Jobber 100% som rådgiver med valgfritt hjemmekontor - tror derfor jobbing frem til permisjon bør gå greit. Innser hvilket privilegium det er spesielt når kvalmen er som verst :hungover:
 
Jeg jobber 100% som BPA for en ungdom med alvorlig anorexi. Håper jeg kan jobbe en stund men denne jobben krever mye aktivitet, fokus og oppfølging så vi får se. Hvis kvalmen og trøttheta holder seg sånn noenlunde så går det vel en stund. Har fått tidlig bekkenløsning før og bekkenløsning er ikke forenlig med denne jobben da det er full fart hele tida.
 
Last edited:
Er sosionom og jobber på en barnevernsinstitusjon. På grunn av en del utagering blir det kontorarbeid dersom arbeidsgiver kan tilrettelegge for det, eller så blir det svangerskaps penger. Håper på tilrettelegging slik at jeg kan jobbe så lenge det lar seg gjøre.
 
Last edited:
Back
Topp