Hva jobber du som?

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Som tittelen sier. Hva jobber du som/med? Fulltid/heltid? :)

Ser du for deg å jobbe til permisjon eller krever stillingen at du må slutte tidligere?

Selv jobber jeg på kontor i 80% stilling, kortere dager. Håper å jobbe til permisjonstart, om ikke på kontoret, med hjemmekontor i det minste :)
 
Jobber som kommunikasjonsrådgiver. Er sykemeldt for noe annet nå, men håper å komme tilbake litt snart, om enn i noe redusert stilling i starten kanskje. Håper jo formen holder helt inn, men står ikke i jobb for enhver pris om formen blir dårlig.
 
Jobbar med ferskvare i butikk, 80%
Håpar det blir som sist, då jobba eg som normalt fram til siste mnd før permisjon, då vart eg 50% sjukmeldt. Tungt og gå høggravid på steinhardt golv i 8t, utan muligheten til å sette seg ned :stop:
 
Jeg jobber 100% på kontor. Håper å holde det hemmelig så lenge det går.
 
Last edited:
Jeg er sykepleier og jobber 100%. Det er tungt til tider, mye ansvar og "brannslukking".
Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å holde ut fram til permisjon hvis dette svangerskapet blir lik som forrige. Men foreløpig synes jeg det er godt å være i arbeid for å få dagene til å gå :playful:
 
Jobber innenfor helse og jobber døgnvakter uten noen mulighet for tilrettelegging. Tviler sterkt på at jeg kan jobbe helt frem til permisjonen starter, men håper å holde til over sommeren ihvertfall :love2
 
Last edited:
Jobber som sykepleier. Jeg antar jeg ikke klarer å stå i jobben hele veien ut, men håper jo jeg klarer å være litt tilstede med tilrettelegging når det begynner å bli utfordrende :happy:
 
Jobber som sykepleier. Sist gang hadde jeg siste vakt da jeg var 37+1 men jobbet bare 30% på slutten. Håper helsa holder og kan jobbe. Tiden går så sakte hvis jeg bare går hjemme synes jeg.