Hva jobber du med?

Faglært resepsjonist på et mindre hotell. Trives utrolig godt, vært der i 3 år og elsker bransjen :) vurderer å evt bygge på med utdanning senere. Men får se hva tiden viser.

Jobber som pedagog 2 i barnehage på småbarnsavdeling. Elsker jobben min.. men akkurat startet i ny bhg så det er stress fra ende til annen :hilarious:

Jeg er lektor og elsker jobben min! Det er helt fantastisk. Gleder meg til jobb hver eneste dag. Studerer ved siden av, fordi jeg elsker å være student.

Jobber som saksbehandler i offentlig forvaltning :) Veldig spennende. Har i tillegg nettopp begynt på en mastergrad som jeg skal ta på deltid ved siden av.

Jeg er ung ufør.

BI i Oslo :)
Master of management, er det det du skal gå?
Har svarfrist en av dagene nå. Veldig usikker på om jeg skal gjøre det nå eller vente!
Ja, jeg skal også ta master of management :) Du kan jo ta et kurs nå og ha fri neste år hvis du syntes det blir mye med permisjon og master?

Ja, jeg skal også ta master of management :) Du kan jo ta et kurs nå og ha fri neste år hvis du syntes det blir mye med permisjon og master?
Dette er nr 4 så blir nok ganske travelt.
Er i tenkeboksen da det er mulig arbeidsgiver dekker studiet om 2 år.
Meeen, er jo ikke sikkert! Hmm..
Hvilket kurs skal du ta, og er det det første i masteren?

Dette er nr 4 så blir nok ganske travelt.
Er i tenkeboksen da det er mulig arbeidsgiver dekker studiet om 2 år.
Meeen, er jo ikke sikkert! Hmm..
Hvilket kurs skal du ta, og er det det første i masteren?
Oi, det hørtes travelt ut ja!
Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ett, men ser at samlingene på et annet passer bedre med termin, så tror jeg bytter. Det er første kurset for min del :)
Hvilket har du meldt deg på?

Back
Topp