Hva jobber du med?

Oi, det hørtes travelt ut ja!
Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ett, men ser at samlingene på et annet passer bedre med termin, så tror jeg bytter. Det er første kurset for min del :)
Hvilket har du meldt deg på?
Prestasjoner i organisasjoner nå i høst :)

Jeg er økolog og jobber med problemstillinger rundt et par grupper store pattedyr :) (tør ikke si detaljer, i fall noen kjentfolk skulle slumpe innom, og det et smalt felt :hilarious::hilarious:)
Oj. Det virker så gøy. :happy: er du på labratorium da eller i felten?

Jeg er utdannet institusjons kokk og jobber som det på et eldresenter, i tillegg til at jeg studerer vernepleie deltid.

Ingeniør :) helt topp jobb.

Må si det er en gjeng med flinke folk her!
Jeg sliter med jobb generelt, har prøvd mye. Har fagbrev i barne og ungdomsarbeider faget men ikke jobbet med det i ettertid. Møtt veggen tidligere og er nå under utredning. Akkurat nå prøver jeg meg på jobb noen dager i uken på kontor.

Hudpleier :happy:
Men arbeidsledig nå. Minste har akkurat begynt i bhg etter å ha vært litt ekstra hjemme med han med kontantstøtte.

Jeg jobber i bofellesskap som miljøterapeut, og stortrives! Jobber hovedsakelig vakter på 14 timer, så får se hvordan det fungerer utover i graviditeten, men per nå går det veldig bra. Jeg er heldig og har ingen plager så langt i graviditeten.

Back
Topp