Hva jobber du med?

Jeg jobber som sykepleier i en bolig. Ser ikke ut som jobben klarer tilrettelegge så mye som de må, så ser ikke ut som jeg kommer til å jobbe til permisjonen.
 
Jobber som regnskapssjef i et stort internasjonalt konsern som gjør at jeg er på jobbreise til utlandet med mange hotellovernattinger hver måned, opptil to uker om gangen. Håper jeg kan jobbe så lenge som mulig, men ser også at jeg kanskje ikke kan strekke meg like langt som jeg vanligvis gjør. Det mange sene kvelder og stressende perioder. Er mitt første svangerskap, så er uerfaren.
 
Jobber som spl på et sykehjem. Sist ble jeg sykemeldt 50% fra uke 14 pga bekkenløsning og tretthet. Jobbe turnus og veldig travelt og ikke tid til å få slappet av heller. Ble 100% sykemeldt 3 mnd før fødsel pga høyt bt. Håpe å kunne slippe sykemelding denne gangen da d e kjempekjedelig å gå hjemme. Vært hjemme siden april i fjor og glede meg til å begynne i jobb igjen neste uke [emoji4]
 
Jobber i ambulansen! Går døgnvakter, og det fungerer foreløpig greit. Men blir en del ekstra hviler ila dagen for å kunne holde ut:)
 
Jeg er 100 % ung ufør. Så er hjemme hele dagen pga jeg sliter med kroniske sterke smerter. Håper jeg er like heldig i dere svangerskapet som forrige. Hadde null problem, men da trente jeg 4 ganger i uka også, å var topp trent. Så tenkt meg å prøve å gå litt turer ol for å holde formen oppe
 
Barnehagelærer på storebarn (3-6 åringene. ) Satser på at formen holder seg god hele veien. Håper på og ønsker redusert arb. når det nærmer seg våren og påske [emoji6]
 
Back
Topp