Hva jobber du med?

Jeg har kontorjobb, så satser på at det går bra. Jeg må bare passe at jeg ikke sitter for lenge stille. Bekkenet mitt er ikke min bestevenn!
 
Er lønnskonsulent og håper å jobbe helt fram til permisjonen. Forrige svangerskap 11 år siden:) ble jeg sykmeldt etter 12 uker, men det er så lengen siden så håper på å jobbe så lenge som mulig :)
 
Jeg jobber som vernepleier i tiltak funksjonshemmede, i turnus, dag/kveld [emoji4] har en høyere sjanse å jobbe fram til permisjon denne gangen enn sist, da jobbet jeg som nattevakt på sykehjem i tillegg at jeg var student [emoji4] da fikk jeg plager med blødninger og ble sykmeldt de siste 3 månedene [emoji4]
 
Selvstendig næringsdrivende og jobber på kontor, så håper å kunne jobbe så langt det lar seg gjøre. heldigvis kan jeg styre dagene mine selv sånn at jeg kan tilpasse hvis jeg skulle ha behov for det :)
 
Jobber som miljøterapeut i bolig for psykisk utviklingshemmede. Tror nok ikke jeg kommer til å jobbe frem til permisjon, da jeg jobber med mennesker med mye alvorlige utageringer. Men så lenge formen er fin så kommer jeg til å undersøke om en evt tilrettelegging :)
 
Kontorjobb så håper å kunne jobbe lengst mulig. Blir kanskje ikke like mye jobbreiser som det har vært, og må passe på å ikke sitte stille for lenge av gangen, men ellers burde det gå bra:)
 
Jobber som møbeltapetserer, og får ikke lov til å jobbe en eneste dag i graviditetene mine. Så har allerede søkt om svangerskapspenger.
 
Jobber som lærer:) Satser på å jobbe helt frem til påske :)
 
Jobber som hjelpepleier på sykehus. Håper å få jobbe helt fram til permisjon, men er veldig spent på hvordan det blir. Forrige gang var jeg sykemeldt hele svangerskapet pga plager..
 
Jobber delvis som flyvertinne og delvis på kontor.