Hva jobber du med?

Jeg har kontorjobb, så satser på at det går bra. Jeg må bare passe at jeg ikke sitter for lenge stille. Bekkenet mitt er ikke min bestevenn!
 
Er lønnskonsulent og håper å jobbe helt fram til permisjonen. Forrige svangerskap 11 år siden:) ble jeg sykmeldt etter 12 uker, men det er så lengen siden så håper på å jobbe så lenge som mulig :)
 
Jeg jobber som vernepleier i tiltak funksjonshemmede, i turnus, dag/kveld [emoji4] har en høyere sjanse å jobbe fram til permisjon denne gangen enn sist, da jobbet jeg som nattevakt på sykehjem i tillegg at jeg var student [emoji4] da fikk jeg plager med blødninger og ble sykmeldt de siste 3 månedene [emoji4]
 
Selvstendig næringsdrivende og jobber på kontor, så håper å kunne jobbe så langt det lar seg gjøre. heldigvis kan jeg styre dagene mine selv sånn at jeg kan tilpasse hvis jeg skulle ha behov for det :)
 
Jobber som miljøterapeut i bolig for psykisk utviklingshemmede. Tror nok ikke jeg kommer til å jobbe frem til permisjon, da jeg jobber med mennesker med mye alvorlige utageringer. Men så lenge formen er fin så kommer jeg til å undersøke om en evt tilrettelegging :)
 
Kontorjobb så håper å kunne jobbe lengst mulig. Blir kanskje ikke like mye jobbreiser som det har vært, og må passe på å ikke sitte stille for lenge av gangen, men ellers burde det gå bra:)
 
Jobber som møbeltapetserer, og får ikke lov til å jobbe en eneste dag i graviditetene mine. Så har allerede søkt om svangerskapspenger.
 
Jobber som lærer:) Satser på å jobbe helt frem til påske :)
 
Jobber som hjelpepleier på sykehus. Håper å få jobbe helt fram til permisjon, men er veldig spent på hvordan det blir. Forrige gang var jeg sykemeldt hele svangerskapet pga plager..
 
Jobber delvis som flyvertinne og delvis på kontor.

Man kan egentlig jobbe som flyvertinne de tre første månedene, men jeg tror jeg skal be om å bli satt på bakken med en gang (må bare ta noen tester til så jeg er helt sikker før jeg varsler arbeidsgiver...). Kontorjobben har jeg tenkt til å fortsette med helt frem til permisjon.
 
Jobber som lærer. Det skal nok gå bra å jobbe fram til permisjonen. Det verste er disse første ukene, når kvalmen holder på å ta knekken på meg, og jeg helst vil holde det skjult så lenge som mulig...
 
Jobber som lærer, og regner med jeg jobber frem til permisjon. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det [emoji4]
 
Ambulansearbeider er jeg. Skal til jordmor neste uke og blir nok satt på svangerskapspenger ganske raskt :)
 
Jobber som lærer, men er helt ny i jobben, så spent på hvor slitsomt og stressende det vil bli. Og om jeg klarer å jobbe ut hele perioden..
 
Økonom, satser på å jobbe så lenge som mulig, sist ble jeg sm ca tre uker før permisjon pga bekken/rygg.
 
Er utdannet sosionom og har en saksbehandlerstilling. Blir dette svangerskapet som mitt tidligere svangerskap kan jeg nok jobbe helt til permisjon[emoji4]
 
Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Sist jobbet jeg 20% på kontor f.o.m uke 24, men skulle fått sykemelding leenge før da jeg ikke helt turte å si i fra om hvor vondt jeg hadde i rygg og bekken så om det blir det samme denne gangen skal jeg si i fra før :)
 
Jobber som nattevakt på sykehjem, og ekstra i boliger. Mistet i juni og er skikkelig redd for å miste igjen. Det skjedde etter en tøff nattevakt [emoji26] Så frykter det skal skje igjen, og frykten min sier jeg ikke vil jobbe [emoji85] Men vil selvfølgelig jobbe likevel.. What to do [emoji85]
 
Jobber som nattevakt på sykehjem, og ekstra i boliger. Mistet i juni og er skikkelig redd for å miste igjen. Det skjedde etter en tøff nattevakt [emoji26] Så frykter det skal skje igjen, og frykten min sier jeg ikke vil jobbe [emoji85] Men vil selvfølgelig jobbe likevel.. What to do [emoji85]
Jeg jobber også natt, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre... Dersom jeg fortsetter å jobbe natt og ender med å miste, så tror jeg at jeg hadde følt på at det var min skyld! Har lite lyst å informere arbeidsgiver allerede, men jobber et sted hvor det er fare for mye utagering, så må nok bytte avdeling ganske snart uansett.
Men du vet at du har krav på tilrettelegging, slik at du kan få jobbe dag/kveld i stedet?
 
Back
Topp