Hva jobber du med?

Jeg er utdannet jurist og jobber som advokat i et stort eiendomsfirma.

Har et sinnsykt arbeidspress på jobben med lange dager, så lurer på hvordan det blir når permisjonen er over med en mini i hus. Min kjære gjør det samme, bare i et annet stort firma, så han jobber minst like mye. Mini er selvsagt det viktigste, så i verste fall får jeg få meg en annen jobb med mer kurante arbeidstider, evt. være hjemme en ekstra periode da vi klarer oss fint med en inntekt:)
Kjempe flott dere har den muligheten da. Gjør ting så mye enklere:)

jobber som service manager i resepsjon på hotell. Som vil si jeg har mer ansvar enn vanlige resepsjonister og mer arbeidsoppgaver. Trives absolutt med jobben min. Skulle jeg ha gjort noe annet hadde jeg siktet mot resepsjonssjef/ hotellsjef som er hakket høyere stilling enn jeg har nå :)

Jobber som assistent på et sykehjem og i hjemmesykepleien. Trives veldig godt i den jobben og det er absolutt noe jeg vil fortsette med.
Drømmen er å gå sykepleien, men jeg strøk i matte på VGs og klarer ikke og bestå den :( Prøvd flere ganger, jeg forstår det bare ikke.
Så planen er å ta helsefagarbeider på kveldstid.
Håper å få begynt neste år :)

Jeg jobber på sykehus. Er sykepleier. Om det er drømme jobben? Høyere lønn kanskje. Har lyst å ta videreutdanning.. Operasjon sykepleier er tanken. Men vet ikke enda.

Er adjunkt og jobber som kontaktlærer på en ungdomsskole. Elsker jobben min, men den er svært krevende til tider. Kunne tenkt meg jobb på vgs eller jobbe innen forlagsbransjen også. Har tre år med ulike litteraturfag fra NTNU.

Jobber som ped leder i bhg og elsker jobben min. Jobber også som hudpleie og makeup konsulent i mary kay :) her er drømmen å kunne gå ned i stilling i bhg og ha mer tid med min egen familie og barn:)

Eg er utdannet frisør, det har alltid vært drømme jobben og nå som eg jobber med det er eg veldig glad i den jobben, dvs. når eg jobber på bra salong (har jobbet på 3 forskjellige). Kan dessverre ikke fortsette 100% med det pga. Forverret astma, allergier, eksem og knytte sener i hendene.
Men er allerede begynt å se på studie til drømme jobb nr.2. Er ikke teknisk sett bare en jobb da. Men har lyst å jobbe med døve :)

Eg er utdannet frisør, det har alltid vært drømme jobben og nå som eg jobber med det er eg veldig glad i den jobben, dvs. når eg jobber på bra salong (har jobbet på 3 forskjellige). Kan dessverre ikke fortsette 100% med det pga. Forverret astma, allergier, eksem og knytte sener i hendene.
Men er allerede begynt å se på studie til drømme jobb nr.2. Er ikke teknisk sett bare en jobb da. Men har lyst å jobbe med døve :)
Jeg er tegnspråktolk :D

Har tenkt på tolk, men har også tenkt f.eks lærer for døve eller noe lignende. Korleis trives du i den jobben?
Jeg trives veldig godt :) er ansatt i fylkeskommunen og tolker kun på Vgs. Supert å jobbe med ungdommer :D Har tidligere jobbe i NAV og da tolket jeg alt mulig (helse, arbeid, fritid osv).
Har du sjekker mulighet for jobb som lærer? Tenker du grunnskole?

Jeg trives veldig godt :) er ansatt i fylkeskommunen og tolker kun på Vgs. Supert å jobbe med ungdommer :D Har tidligere jobbe i NAV og da tolket jeg alt mulig (helse, arbeid, fritid osv).
Har du sjekker mulighet for jobb som lærer? Tenker du grunnskole?
Har ikke sett så mye på det men har jo all utdanning igjen, ble nett ferdig utdannet som frisør i mars 2015 og fikk først beskjed av lege at eg ikke kunne fortsette med det i april 2015. Men uansett har vi fremtidsplan om å flytte til England så kanskje eg får litt mer muligheter der

Jobber i butikk, virkelig ikke drømme jobben, tenker og smaker litt på tanken på sykepleier

Er sykepleier og jobber på sykehus. Skulle starte på intensiv i høst, men innser at jeg ikke egner meg til å jobbe mer turnus enn det jeg allerede gjør. Vurderer helsesøster. Fått smaken på det etter jeg selv fikk barn.

Back
Topp