Høres ikke dumt utJa han deler den
Hjemme bakte produkter og u fancy kaffeog solgt olivenolje og skinke fra Spania
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke dumt utJa han deler den
Hjemme bakte produkter og u fancy kaffeog solgt olivenolje og skinke fra Spania
![]()
Kjempe flott dere har den muligheten da. Gjør ting så mye enklereJeg er utdannet jurist og jobber som advokat i et stort eiendomsfirma.
Har et sinnsykt arbeidspress på jobben med lange dager, så lurer på hvordan det blir når permisjonen er over med en mini i hus. Min kjære gjør det samme, bare i et annet stort firma, så han jobber minst like mye. Mini er selvsagt det viktigste, så i verste fall får jeg få meg en annen jobb med mer kurante arbeidstider, evt. være hjemme en ekstra periode da vi klarer oss fint med en inntekt![]()
Jeg er tegnspråktolkEg er utdannet frisør, det har alltid vært drømme jobben og nå som eg jobber med det er eg veldig glad i den jobben, dvs. når eg jobber på bra salong (har jobbet på 3 forskjellige). Kan dessverre ikke fortsette 100% med det pga. Forverret astma, allergier, eksem og knytte sener i hendene.
Men er allerede begynt å se på studie til drømme jobb nr.2. Er ikke teknisk sett bare en jobb da. Men har lyst å jobbe med døve![]()
Har tenkt på tolk, men har også tenkt f.eks lærer for døve eller noe lignende. Korleis trives du i den jobben?Jeg er tegnspråktolk![]()
Jeg trives veldig godtHar tenkt på tolk, men har også tenkt f.eks lærer for døve eller noe lignende. Korleis trives du i den jobben?
Har ikke sett så mye på det men har jo all utdanning igjen, ble nett ferdig utdannet som frisør i mars 2015 og fikk først beskjed av lege at eg ikke kunne fortsette med det i april 2015. Men uansett har vi fremtidsplan om å flytte til England så kanskje eg får litt mer muligheter derJeg trives veldig godter ansatt i fylkeskommunen og tolker kun på Vgs. Supert å jobbe med ungdommer
Har tidligere jobbe i NAV og da tolket jeg alt mulig (helse, arbeid, fritid osv).
Har du sjekker mulighet for jobb som lærer? Tenker du grunnskole?