Hva jobber du med?

Imponerende! Kan engelsk og forstå tysk. Snakker flytende dansk, men det er jo som norsk
Til gjengjeld bor jeg i Østfold og forstår Nada svensk!
Cool:)
Hadde tysk fordypning på vgs.
Kan jo snakke en del og, men det begrenser seg:P Synd det blir glemt så fort...blir jo ikke praktisert...
Er du dansk:)?

Åh ikke værst! Må være tøft?
Kjenner 2 stk jeg som ikke klarte det yrket faktisk.

Enkelte tilfeller er veldig tøft ja, men veldig spennende og givende og jobbe med ungdommene og se hvordan de utvikler seg :)

Jobber som tegnspråktolk og liker jobben min veldig godt :) ansatt i fylkeskommune og tolker på vgs. Ser ikke for meg å jobbe med dette til jeg er 67(?), så må vel finne på noe etterhvert ;)
Hvis jeg kunne velge fritt tror jeg jeg hadde valgt rådgiver eller noe med integrering :) helst med ungdom :D

Og så hadde jeg digga å vært bibliotekar!

Enkelte tilfeller er veldig tøft ja, men veldig spennende og givende og jobbe med ungdommene og se hvordan de utvikler seg :)
Det vil jeg tro ja:) Kunne tenkt meg å arbeide med yngre selv, men ikke innen barnevern da.

Jobber som tegnspråktolk og liker jobben min veldig godt :) ansatt i fylkeskommune og tolker på vgs. Ser ikke for meg å jobbe med dette til jeg er 67(?), så må vel finne på noe etterhvert ;)
Hvis jeg kunne velge fritt tror jeg jeg hadde valgt rådgiver eller noe med integrering :) helst med ungdom :D

Og så hadde jeg digga å vært bibliotekar!
Åhh har så lyst til å lære tegnspråk:D

Lesehest:D?

Finnes sikkert noen kurs du kan gå på i Bergen :)

Liker godt å lese ja :) og å ha det som jobb hadde jo vært gull! Og koselige lesegrupper for barn og funksjonshemmede :)
Det gjør det helt klart, men har dog lyst til så mye jeg:P Så vet ikke om det er første pri sånnsett. Hadde bare vært så spennende å kunnet, og vil kunne få bruk for det i jobbsammenheng:)
Først blir det nok noe innen ledelse her, videreutdannelse:)

Glad i å lese selv. Hva bok holder du på med nå;)?

Det gjør det helt klart, men har dog lyst til så mye jeg:P Så vet ikke om det er første pri sånnsett. Hadde bare vært så spennende å kunnet, og vil kunne få bruk for det i jobbsammenheng:)
Først blir det nok noe innen ledelse her, videreutdannelse:)

Glad i å lese selv. Hva bok holder du på med nå;)?
Ser den ;) du får ta det etterhvert :D

Har ikke lest noe annet enn aviser siden lillegutt ble født :P men fikk den nyeste krimboka av Knut Nærum til jul, så håper på å få lest den snart!

Hva leser du?

Ser den ;) du får ta det etterhvert :D

Har ikke lest noe annet enn aviser siden lillegutt ble født :p men fikk den nyeste krimboka av Knut Nærum til jul, så håper på å få lest den snart!

Hva leser du?
Ja, bare så synd det koster penger å utdanne seg også:P
Nei, hehe...ser den...her leser jeg "den italienske jenta" av Lucinda Riley

Jobber i hjemmesykepleien nå, mens jeg studerer til drømmejobben: lektor :) allerede i mai er jeg ferdigutdannet, og gleder meg til å begynne i jobben. Når jeg blir lei, har jeg lyst til å jobbe innen et forlag (har studert 2 år litteratur) eller innen en litteraturorganisasjon av noe slag :)

Jeg er utdannet jurist og jobber som advokat i et stort eiendomsfirma.

Har et sinnsykt arbeidspress på jobben med lange dager, så lurer på hvordan det blir når permisjonen er over med en mini i hus. Min kjære gjør det samme, bare i et annet stort firma, så han jobber minst like mye. Mini er selvsagt det viktigste, så i verste fall får jeg få meg en annen jobb med mer kurante arbeidstider, evt. være hjemme en ekstra periode da vi klarer oss fint med en inntekt:)

Back
Topp