CoolImponerende! Kan engelsk og forstå tysk. Snakker flytende dansk, men det er jo som norsk
Til gjengjeld bor jeg i Østfold og forstår Nada svensk!
Hadde tysk fordypning på vgs.
Kan jo snakke en del og, men det begrenser seg
Er du dansk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CoolImponerende! Kan engelsk og forstå tysk. Snakker flytende dansk, men det er jo som norsk
Til gjengjeld bor jeg i Østfold og forstår Nada svensk!
Så når jeg er typ 30år eller noe omkring der for eksDen ser jeg!
Cool![]()
Hadde tysk fordypning på vgs.
Kan jo snakke en del og, men det begrenser segSynd det blir glemt så fort...blir jo ikke praktisert...
Er du dansk?
Så når jeg er typ 30år eller noe omkring der for eks![]()
oki hihiMamma er dansk![]()
28år, blir 29år i juli.Gammel er du nå?
Åh ikke værst! Må være tøft?
Kjenner 2 stk jeg som ikke klarte det yrket faktisk.
28år, blir 29år i juli.
Det vil jeg tro jaEnkelte tilfeller er veldig tøft ja, men veldig spennende og givende og jobbe med ungdommene og se hvordan de utvikler seg![]()
Nææhh må vente littDa kan du jo begynne snart om du ville bli 30 først![]()
Åhh har så lyst til å lære tegnspråkJobber som tegnspråktolk og liker jobben min veldig godtansatt i fylkeskommune og tolker på vgs. Ser ikke for meg å jobbe med dette til jeg er 67(?), så må vel finne på noe etterhvert
Hvis jeg kunne velge fritt tror jeg jeg hadde valgt rådgiver eller noe med integreringhelst med ungdom
Og så hadde jeg digga å vært bibliotekar!
Finnes sikkert noen kurs du kan gå på i BergenÅhh har så lyst til å lære tegnspråk![]()
Lesehest?
Det gjør det helt klart, men har dog lyst til så mye jegFinnes sikkert noen kurs du kan gå på i Bergen
Liker godt å lese jaog å ha det som jobb hadde jo vært gull! Og koselige lesegrupper for barn og funksjonshemmede
![]()
Ser denDet gjør det helt klart, men har dog lyst til så mye jegSå vet ikke om det er første pri sånnsett. Hadde bare vært så spennende å kunnet, og vil kunne få bruk for det i jobbsammenheng
Først blir det nok noe innen ledelse her, videreutdannelse![]()
Glad i å lese selv. Hva bok holder du på med nå?
Ja, bare så synd det koster penger å utdanne seg ogsåSer dendu får ta det etterhvert
Har ikke lest noe annet enn aviser siden lillegutt ble fødtmen fikk den nyeste krimboka av Knut Nærum til jul, så håper på å få lest den snart!
Hva leser du?
Ja han deler denSpennende drømmejobber du har da![]()
Mannen deler den siste der med deg
Hvordan kafe skulle det ha vært. Hva ville du servert?![]()