Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en sykt passende smiley! Jeg elsker/hater treningsinstruktørerJobber i treningsbransjen som nestleder, er i tillegg PT og instruktør
Er du lærling? Har planer om det du holder på med nå etter hvert.. Men lurer på ca. Hvor mye lærlinger på sykehjem tjener ? Trur du at du kan svare meg på det? hadde vært sniltJobber på sykehjem. Skal ta fagprøven neste år og da blir jeg helsefagarbeider
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Mange som har et hat/elsk forhold til oss Kan ikke skjønne det!Det var en sykt passende smiley! Jeg elsker/hater treningsinstruktører
Jeg jobber som miljørådgiver.
Er du lærling? Har planer om det du holder på med nå etter hvert.. Men lurer på ca. Hvor mye lærlinger på sykehjem tjener ? Trur du at du kan svare meg på det? hadde vært snilt
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Aah sånn ja forstår takk for svarJeg er ikke lærling nei. Har så mange år på baken at jeg nærmer meg 4000 timer og når jeg blir ferdig med siste rest av eksamener nå til høsten kan jeg gå opp
Det er litt forskjellig hvor mye lærlingene tjener. Noen har 50% over to år og noen starter med bare 30% og stiger utover de to årene og slutter med 80%. De som har 50% får ca 12000 i mnd
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dere er så skremmende energiske! Man står der med tunga som slips og får bare til en liten rykning når man egentlig skal ta kneløft, mens dere har nok kraft til å hoppe rundt med kneløft opp til ørene og brøle "kom igjen!" direkte i ansiktet til hver eneste en.. Treningsinstruktører er overnaturlige vesner.Mange som har et hat/elsk forhold til oss Kan ikke skjønne det!
Du må huske at vi fôres av å se utslitte mennesker, det gir oss, av en eller annen grunn.. Energi til å ta fullstendig av. Vi går inn i en transe og da kjenner vi ikke at vi egentlig er utslitt Vil av mange betegnes som en sykdom det der De gærne har det godt!Dere er så skremmende energiske! Man står der med tunga som slips og får bare til en liten rykning når man egentlig skal ta kneløft, mens dere har nok kraft til å hoppe rundt med kneløft opp til ørene og brøle "kom igjen!" direkte i ansiktet til hver eneste en.. Treningsinstruktører er overnaturlige vesner.