Hva jobber du med?

Leder for en avdeling på ca 20 ansatte :) :)
 
Barnehageassistent:) Men uten fastjobbfor øyeblikket!:/ Søker søker søker!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jobber på kundesenter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sa opp jobben og flytta til kjæresten før jeg visste jeg var gravid. Hadde muligens blitt litt annerledes om jeg visste jeg var gravid da jeg slutta.. Hadde nok heller blitt i Norge en stund til. Er utdanna barne- og ungdomsarbeider, men jobba som bingovert nå før jeg flytta! Potato, tomato ;)
 
Jeg studerer. Og så hadde jeg drømmejobben i VG ved siden av studiene, men de kutter ned, buhu, så jeg tok meg en jobb som hudpleier nå i sommer imens jeg ser etter noe mer håndfast noe.
 
Jeg sa opp jobben og flytta til kjæresten før jeg visste jeg var gravid. Hadde muligens blitt litt annerledes om jeg visste jeg var gravid da jeg slutta.. Hadde nok heller blitt i Norge en stund til. Er utdanna barne- og ungdomsarbeider, men jobba som bingovert nå før jeg flytta! Potato, tomato ;)

Hvor bor du nå da ? :)
 
Jeg er utdannet eiendomsmegler, men jobber nå som salgskoordinator (omtrent det samme som en saksbehandler) på et eiendomskontor i DNB.
Det passer best for oss at jeg har en 8-16 jobb når vi har små barn, men tenker å begynne å megle igjen når de blir litt større :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jobber som frikjøpt tillitsvalgt, vinmonopolet og deltidsstudent på Høyskole. Ska bli barnehageloven.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Lærer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp