Hva jobber du med?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Ja, hvilken jobber har vi her inne? :)

Selg jobber jeg i butikk og på kontor. Ved siden av dette er jeg på skolen en gang i uka for å ta ny retning på vgs, så jeg tar kun programfag. Har 1 år igjen, og fullførte første året med gode resultater :D

Håper på å få bli videre i mitt vikariat på kontor, ellers blir jeg nok værende på butikken :)

Eg jobber som barnehageassistant og går skole 2 kvelder i uken. Skal utdanne meg barn og ungdomsarbeider.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Studerer :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg er saksbehandler hos en mobiloperatør :)

Sent from my iPad using BV Forum

Adjunkt - lærer i ungdomsskolen - og elsker det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jobber på sykehjem. Skal ta fagprøven neste år og da blir jeg helsefagarbeider :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er utdanna ergoterapeut, og jobber nå nå med barn med spesielle behov i en barnehage.

Venter en liten i februar ❤️

Barnehage Assistent på en basse med 20 barn som blir 4år dette barnehage året

Jeg er franchisetaker og driver en bensinstasjon:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Nå fortiden sofasliter. Har ikke jobba denne ferien da formen har sagt nei. Ellers driver jeg med barne-og ungdoms arbeider utdanning. Gjenstår å se om det blir skole eller må jobbe dette året:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg jobber for tiden i smykkebutikk :) og til høsten skal jeg begynne å studere regnskap eller kontor medarbeider på nett :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bolig for funksjonshemmede:) men begynner på skole til høsten, skal forbedre karakterer i noen fag, så håper jeg at jeg kommer inn på lærerhøyskolen etterhvert:)

Ingeniør som jobber i oljeindustrien

Lærer på barneskole. Starter opp med nye 1.klassinger i august, så håper formen holder seg bra så lenge som mulig dette svangerskapet!

Back
Topp