Hva jobber du med/som?

Jeg er utdanna frisør, men jobber nå som vikar i barnehage og har/hadde planer om å studere biovitenskap fra høsten
 
Jeg la merke til deg i en annen tråd for vi er fra samme sted, i 30 årene og skal ha nr tre :) Jeg hadde derimot ikke tenkt å svare på denne tråden for å ikke bli for gjenkjennelig. Vil helst holde det for meg selv til uke 12. Men ser at vi begge jobber for samme selskap på en måte. Men jeg er ikke klinisk personell! Mange sammentreff :)

Spennende! Jeg tenkte heller ikke å kringkaste dette til verden før over ferien. Men det avhenger at kvalmen ikke dukker opp denne gang. Foreløpig ser det lovende ut. Blir artig med nummer tre. Da blir man konstant i undertall ;)
 
Jeg er faglærer i idrett, kroppsøving og matematikk, men er fra høsten av deltidsstudent for videreutdanning i RLE, og jobber litt som BPA [emoji28][emoji5]
 
Jobber som Jordmor :happy: også jobber jeg litt i ambulanse når jeg har fri :happy:
 
Jobber som rådgiver innenfor markedsføring. Nå har jeg vært vekke i flere år pga svangerskap og permisjon, så jeg har nesten glemt hva det er jeg jobber med [emoji23]
 
Back
Topp