Hva jobber du med/som?

Jeg jobber som leder i kommunen. I bunn er jeg utdannet ingeniør ("ingentinggjør") :)
 
Jobber som miljøterapeut i bolig for psykisk utviklingshemmede, studerer barnehagelærer og jobber som vikar i barnehager [emoji4]
 
Barnevernspedagog og jobber som teamleder/miljøterapeut på bv-institusjon[emoji5]
 
Jeg er vernepleier og jobber på en sykehjemsavdeling for mennesker med demens[emoji4]
 
Jeg er lege. Kunne også gjerne tenkt meg å være mattelærer. Får bli i mitt neste liv [emoji854]

Åh, da blir du poppis her inne vettu - når alle skal komme med alle spørsmål! [emoji56][emoji23]
 
Takk, Er meget førnøyd med fagene mine :) det trengs vel litt mattekjærlighet for å ta ingenørfag også ?

Jeg har tatt all mattematikken jeg kunne på høgskolen her, så om jeg vil ha mer må jeg til hovedstaden ;) mangler jo pedagogikk også da men var "mattelærer" for yngre kull med ingeniørstudenter etterhvert som jeg kom lengre i studiet. Matte ligger ❤️ nært!
 
Åh, da blir du poppis her inne vettu - når alle skal komme med alle spørsmål! [emoji56][emoji23]

[emoji23][emoji23] Jeg jobber med heeeeelt andre ting enn gyn/obstetrikk, så jeg lurer nok nesten like mye som alle andre. Kanskje til og med litt ekstra bekymringer siden jeg vet det meste som kan gå galt. Dessuten er det ikke like lett å snike seg til hemmelig tidlig ul når man har kolleger rekende i gangene på sykehuset [emoji13]
 
Back
Topp