Hva jobber du med/som?

[emoji23][emoji23] Jeg jobber med heeeeelt andre ting enn gyn/obstetrikk, så jeg lurer nok nesten like mye som alle andre. Kanskje til og med litt ekstra bekymringer siden jeg vet det meste som kan gå galt. Dessuten er det ikke like lett å snike seg til hemmelig tidlig ul når man har kolleger rekende i gangene på sykehuset [emoji13]

Det skjønner jeg [emoji28] hvilken avdeling jobber du på? :) hvis du vil svare, så klart [emoji1362]

Jeg er utdannet geolog og jobbet offshore før jeg fikk barn. Fant fort ut at jeg ikke kan reise fra dem i lengre perioder. Nå er jeg sauebonde og studerer bachelor i økonomi, mens jeg er hjemme med to barn :)

Det skjønner jeg [emoji28] hvilken avdeling jobber du på? :) hvis du vil svare, så klart [emoji1362]

Tror jeg må vente til vi blir "hemmelig" før jeg uttaler meg om det. Ellers blir jeg ganske lett gjenkjennelig... [emoji51] Hadde ikke tenkt å informere omverdenen før etter ferien, så sant jeg ikke dauer av kvalme før den tid [emoji13]

Tror jeg må vente til vi blir "hemmelig" før jeg uttaler meg om det. Ellers blir jeg ganske lett gjenkjennelig... [emoji51] Hadde ikke tenkt å informere omverdenen før etter ferien, så sant jeg ikke dauer av kvalme før den tid [emoji13]

Skjønner deg godt [emoji1360] håper du slipper kvalmedauen [emoji23]

Jobber som avdelingsleder i klesbutikk :)

Har hittil jobbet fra 3.-5.trinn, ned på 4.trinn igjen og 5.trinn til høsten [emoji4]

Hva med deg?

Har du alle fag da eller? Så koselig med barneskolen <3

Jeg er på ungdomsskolen nå, vært på VGS tidligere :) har norsk og engelsk som fag :)

Har du alle fag da eller? Så koselig med barneskolen <3

Jeg er på ungdomsskolen nå, vært på VGS tidligere :) har norsk og engelsk som fag :)
Ja, har undervist i det meste. Hatt norsk, matte, naturfag og krle i år.
Til høsten tror jeg at jeg blant annet blir gymlærer... *Kremt* [emoji14]

Ja, har undervist i det meste. Hatt norsk, matte, naturfag og krle i år.
Til høsten tror jeg at jeg blant annet blir gymlærer... *Kremt* [emoji14]

Åh! Det virker skikkelig gøy å være gymlærer synes jeg :) bortsett fra at man ikke må finne på å kalle det gym, Det heter kroppsøving må vite;) får alltid kjeft når jeg kaller det gym, og greier ikke la være [emoji85][emoji85]

Jeg la merke til deg i en annen tråd for vi er fra samme sted, i 30 årene og skal ha nr tre :-) Jeg hadde derimot ikke tenkt å svare på denne tråden for å ikke bli for gjenkjennelig. Vil helst holde det for meg selv til uke 12. Men ser at vi begge jobber for samme selskap på en måte. Men jeg er ikke klinisk personell! Mange sammentreff :-)

Åh! Det virker skikkelig gøy å være gymlærer synes jeg :) bortsett fra at man ikke må finne på å kalle det gym, Det heter kroppsøving må vite;) får alltid kjeft når jeg kaller det gym, og greier ikke la være [emoji85][emoji85]
Hehe, ja det er sant! Vanskelig å ikke si gym da [emoji6]

Back
Topp