Hva irriterer deg?

Folk som kjører for sakte i trafikken. F.eks 65-70 i 80 sona eller ikkje held fartsgrensa i 30 og 40 sona, men absolutt skal kjøre i 50 der!

Og at samboer ikkje sett oppvasken inn i oppvaskemaskin, men i vasken eller benken:banghead::sorry:

Voksne mennesker som ikke klarer å stave ord riktig. Fint å overføre skrivefeilene til barna sine. Irriterer meg at alle skylder på lese-og skrivevansker. Alle har ikke det.

Sutring
Unødvendig krangling mellom barna
Kommunale avgifter
Folk som tydelig er på treningssenteret kun for å vise seg frem, og attpåtil opptar utstyr de ikke egentlig bruker
Ræva sjåfører
Røykende som klager på dårlig råd
Røykere som står og damper RETT utafor innganger til sentere, butikker osv
Folk som ikke plukker opp driten til bikkjene sine
Prisen på Sfo
Prisen på frukt og grønt
Telefonselgere
Folk som uttaler seg om yrker de ikke har noen kunnskap om...f.eks. all driten folk lirer av seg om læreryrket. Prøv EN uke som lærer du.....

Mye irritasjon i meg idag :P

Overvektige som klager over at sunn mat er så dyrt.

Folk som ikke bruker blinklys.

Folk som er sinker i trafikken når det ikke er nødvendig.

Folk på kjøpesentre som plutselig bråstopper og snur seg rundt og går rett på deg. Og de som har symøte og stenger for andre gående.

Folk uten selvinnsikt. Slik som samboer...

Folk som konstant snakker om barna.

Folk med alle mulige unnskyldninger for å ikke røre på seg. Skrekk og gru om de skulle miste noen kalorier.

-Kroppslyder og lukter. (Bruk deo og puss tennene, hold deg for munnen og ta hensyn!) (Er ikke streng som dette med familie og venner..)

-Nyhetssendinger som aldri viser noe positivt.

-"Fri oppdragelse."

-Leger og jordmødre som ikke holder seg oppdatert på retningslinjer og forskning.

-Mennesker som unnskylder beviselig dårlige valg med; "Det har gått bra i alle år, jeg døde ikke av å sitte i bil uten belte som barn," eller "Jammen det gikk jo bra? Ungen min ble født frisk selv om jeg røyket som en svamp under svangerskapet.."

-De som tror de har det verre enn alle andre.. (ALLE har bagasje, get over yourself.)

-Pripne og overpertentlige mennesker.

-Bitre mennesker som ikke kan glede seg på andres vegne.

-Folk som misunner andre, uten å engang forsøke å bedre seg selv/sitt liv.

-Folk som stopper foran rulletrapper/heiser/i døra med handle-/barnevogner eller rullatorer og skal skravle.

-Alle som ikke burde hatt lappen.

-Foreldre som mener de er fritatt fra kritikk/tilbakemeding fordi "alle er gode mødre/fedre.." (Ugh..)

-Folk som ser konspirasjonsteorier overalt.

-De som tror de blir "forfulgt" bare fordi de blir sagt imot.

-Alle som skal klage når man deler noe positivt, typ; "Jeg fikk blomster i går jeg!" -Åh, så heldig du er da, mannen min kjøper aaaaldri blomster til meg han.." -_-

-De som ikke reiser seg for dem som trenger å sitte på buss/tog/trikk/t-bane, eller som presser seg foran folk med rullestol inn i heisen f.eks.

-Folk som føler seg truet av andres intelligens/andre "meritter."

(Høres jeg veldig misantropisk ut nå?! :P )

De som vet bedre enn alle andre og som alltid skal ha rett uansett.
Og akkurat nå er det sjefen som irriterer meg litt siden jeg da jeg gikk gravid med førstemann og fikk bekkenløsning allikevel ikke fikk tilrettelagt arbeidsdag med å ha kontordag som legen anbefalte på det sterkeste men sa hun trengte meg ute som spl hos pasienter. Slapp stell men allikevel. Nå er det ikke mindre enn 2 sykepleiere som er sykemeldt den ene pga kvalme i svangerskapet og får sitte inne og skrive lister. Så de er 3 stk som sitter og skriver lister. Jeg er nå gravid med nr 2 men enda kraftigere bekkenløsning samt kynnere. Får jeg tilrettelegging? Nei, for de trenger meg ute. Går mye kveld så er vanskelig å ha kontortid da men hun har heller ikke spurt om jeg vil gå mer dag for å gjøre det lettere selv om jeg har gitt beskjed om hvordan formen er. Har heller ikke råd til å sykemelde meg.
Får jeg spørre hvorfor du ikke har råd til å sykemelde deg?
Det endrer jo ingenting mht økonomien, med mindre du har brukt opp sykepengeretten og må få AAP?

Mann som ikke rydder opp etter seg og har en annen definisjon på ryddig enn meg. Og brukes av ordet midlertidig, skal ha en stol stående der midlertidig. For meg er det maks et par uker, for han gjerne et par år....

Spise og drikke lyder er helt forferdelig. Slafsing er det verste jeg vet :S

- Skrivefeil, jeg får vondt når jeg leser sundt!!! :o
- At tynn L holder på å dø ut
- Smatting
- Syting
- Urettferdighet

Smatting og klikke/tikke lyder med munnen (som oftest av eldre menn)
Folk som står og snakker ved overgangsfelt uten å gå over veien
Folk som skal gi meg råd jeg ikke vil ha
Folk som ikke slipper til andre i en samtale. Nei, du er ikke den eneste her i verden som har noe interessant å si!
At lårene mine har begynt å gnisse
For lite søvn

Jeg kunne fortsatt i evigheter, dessverre. Verden og folk irriterer meg. Er vel samboer som irriterer meg minst. Har null hemninger når det kommer til å si ifra til han når noe irriterer meg. Ellers hadde jeg klikka.

Smatting, bedrevitere og folk som røyker utafor innganger der det står svære skilt om røyking forbudt.

Folk som ikke klarer å stå på høyre side i rulletrappa
Rasisme
Intoleranse
Folk som ikke kan vente med å gå på buss/t-bane/trikk/tog før passasjerene har kommet seg av.
Bedrevitere.
Uempatiske mennesker som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon.

Folk som ikke tar hensyn til andre. Feks de som står i veien for andre ol.

Og folk som ikke takler noen ting (som helst bare vil sveve på rosa skyer) og lar det gå utover andre.

Back
Topp