-Kroppslyder og lukter. (Bruk deo og puss tennene, hold deg for munnen og ta hensyn!) (Er ikke streng som dette med familie og venner..)
-Nyhetssendinger som aldri viser noe positivt.
-"Fri oppdragelse."
-Leger og jordmødre som ikke holder seg oppdatert på retningslinjer og forskning.
-Mennesker som unnskylder beviselig dårlige valg med; "Det har gått bra i alle år, jeg døde ikke av å sitte i bil uten belte som barn," eller "Jammen det gikk jo bra? Ungen min ble født frisk selv om jeg røyket som en svamp under svangerskapet.."
-De som tror de har det verre enn alle andre.. (ALLE har bagasje, get over yourself.)
-Pripne og overpertentlige mennesker.
-Bitre mennesker som ikke kan glede seg på andres vegne.
-Folk som misunner andre, uten å engang forsøke å bedre seg selv/sitt liv.
-Folk som stopper foran rulletrapper/heiser/i døra med handle-/barnevogner eller rullatorer og skal skravle.
-Alle som ikke burde hatt lappen.
-Foreldre som mener de er fritatt fra kritikk/tilbakemeding fordi "alle er gode mødre/fedre.." (Ugh..)
-Folk som ser konspirasjonsteorier overalt.
-De som tror de blir "forfulgt" bare fordi de blir sagt imot.
-Alle som skal klage når man deler noe positivt, typ; "Jeg fikk blomster i går jeg!" -Åh, så heldig du er da, mannen min kjøper aaaaldri blomster til meg han.." -_-
-De som ikke reiser seg for dem som trenger å sitte på buss/tog/trikk/t-bane, eller som presser seg foran folk med rullestol inn i heisen f.eks.
-Folk som føler seg truet av andres intelligens/andre "meritter."
(Høres jeg veldig misantropisk ut nå?!

)