Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj det var lenge. Håper den gir seg snartAkkurat nå hodepinen som aldri gir seg å har sittet der siden forrige helg!!!
Oj det var lenge. Håper den gir seg snart
God bedring og god skiturHåper jeg også! Det er svært irriterende.. I dag får vi prøve å se om en skitur hjelper![]()
Jenter som på død og liv vil føde premature barn/eller flere uker før termindato, som sjekker livmortappen selv, og som er inne til sjekk på føden bare de har en kynner, og kynnere er premature rier det!! !!![]()
Må vel sōkes om så lenge man ikke er giftAt NAV ikke klarer å registrere samboeren min som far til vårt andre barn! Selv om vi er registrerte samboere og har felles barn fra før! Er det muuuuuulig??![]()
Heeeelt enigRot, skitt, støv. Når andre vil hjelpe til å rydde opp etter middag/kaffeselskap og setter skitne tallerkner i en stabel, sånn at de blir grisete på undersiden også! Hvis denne ekle stabelen attpåtil blir satt ned i oppvaskkummen UTEN å bli skylt av, da er jeg ikke lenger bare irritert, da flyr jeg nesten i taket ;p