Hva irriterer deg mest ....

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
når du kjører bil ?

Visste du at det er fotgjengeren som får skylden , om han / hun ikke går av sykkelen og triller.....fremfor å sykle over fotgjengerfeltet!

sykklister som feier over fotgjenger feltet irriterer meg !! de må leie sykkelen!![:@][:@][:@]

Folk som faktisk kjører når di er fulle irriterer meg mest

FOLK SOM IKKE BLINKER, ELLER SOM DRAR MED SEG "BLIKEREN"  DET DE SVINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg syns man kunne krysse av på alle alternativene - for folk som ikke bruker blinklys, folk som kjører langt under (og litt under) fartsgrensa og syklister som bare feier ut i fotgjengerovergangene (og fotgjengere også.) er like farlige, og like idioter og like irriterende alle sammen.. 

Jeg blir gærne av syklistene som peiser uti veien. Jeg har da for faen ikke lyst til å meie de ned, bare for at de ikke klarer å pelle seg av sykkelen!! [:@]

ORIGINAL: breeg

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

når du kjører bil ?

Visste du at det er fotgjengeren som får skylden , om han / hun ikke går av sykkelen og triller.....fremfor å sykle over fotgjengerfeltet!

Er vel sykklisten som får skylda vel og ikke fotgjengeren.
Men de skal gå av sykkelen og gå over fotgjengerovergangene. Jeg stopper ikke hvis de sitter på sykkelen.

Når de sitter på sykkelen er de å regnes som kjørende og bilene har ikke vikeplikt.

Vi er enige....men jeg ordla meg litt rart.....fotgjengeren = personen på sykkelen[:D]

Må jo si jeg ville syntes alle de punktene er irriterende.
men poenget er at de er jo ikke bare irriterende, de du nevner er livsfarlige, alle som en.

ORIGINAL: cutest

de som ikke bruker blinklys, de som kjører under farstgrensen, sykelister som ikke går av sykkelen og tror de eier veien.
lastebiler og busser som bare bryter seg frem.
folk som ikke legger seg riktig i rundkjøringer.
de som ikke følger med på trafikken!

Irriterer med skikkelig over folk som ikke kan bruke blinklys - å da spesielt i en rundkjøring

Så moro med alle denne responsen....godt å høre at det ikke er bare meg som blir forbanna bak rattet.......

Det er ganske provoserende med folk som skal kjøre fordi deg.....legge seg foran deg og sette ned farten igjen........
Eller kjøre forbi deg......og må i noen tilfeller krysse sperrelinja fordi de skal ta av veien......

Alle de der irriterer meg like mye!

Folk som kjører i 70km/t på motorveien

Helt klart. [;)]

Ingen av delene.
Men derimot syklister i veien! [:@][:@]
At de ikke kan bruke sykkelstiene istedenfor å sinke hele trafikken.

når du kjører bil ?

Ikke nå mer, da må du oppdater deg litt tror jeg[8D]

Jeg kjører ikke bil selv, men det som har irritert meg mest og flest ganger; det er bilister som skal kjøre fordbi UANSETT! De tar en masse risker og skaper farlige situasjoner, er det SÅ vanskelig å roe ned til du ser at det er klar kjørebane?

Hadde de bare kunnet skade/drept seg selv med den tåpelige oppførselen sin hadde jeg ikke brydd meg...

når du kjører bil ?

Er man på hjul er man trafikant på lik linje med bilister.

Så da er man ikke fotgjenger (man går ikke på føttene sine). En trafikant har alltid vikeplikt når man skal over andre kjørefelt, enten man gjør det ved en fotgjengerovergang eller hvor som helst ellers.

Dessuten syns jeg det er vanskelig å svare på spm, ville helst krysset av flere steder. Generelt sett liker jeg ikke at man setter andre i fare ved å ikke følge med eller ikke gidde følge trafikkregler.

hadde ei venninne engang som nettopp hadde tatt lappen, hun var virkelig et syn i trafikken, tror aldri jeg har vært så mange ganger redd for å dø som jeg var i løpet av de turene jeg satt på henne.... hun blinket seg inn i rundkjøringa men ikke ut, i stede for å blinke til høyre blinka hun til venstre, noen ganger vasket hun vinduene i stede for å blinke, hun kjørte med langlysene midt på lyse dagen, hun bomgiret ofte å noen gang ente det med at hele bilen døde...

en gang vi kjørte så bomgirte hun i en ganske så trafikkert bakke, å hun klarte ikke å ta bakkestart, å da i stede for å trille inn til kanten så bilene kom seg forbi så la hun seg midt på veien i stede å la den sideveis over veien, slik at hun nesten sperret veien fra begge sider. å det kom busser å biler hele tiden, jeg var sikker på min siste time var kommet, jeg lå i baksetet å holdt meg før øre å øyne i håp om at det skulle gå fort å smertefritt...

jeg hater dermed personer som ikke gidder å sette seg inn i finessene i bilen før de tror de kan kjøre....

Folk som ikke bruker blinklys og bare svinger.. [:@]

Back
Topp