hadde ei venninne engang som nettopp hadde tatt lappen, hun var virkelig et syn i trafikken, tror aldri jeg har vært så mange ganger redd for å dø som jeg var i løpet av de turene jeg satt på henne.... hun blinket seg inn i rundkjøringa men ikke ut, i stede for å blinke til høyre blinka hun til venstre, noen ganger vasket hun vinduene i stede for å blinke, hun kjørte med langlysene midt på lyse dagen, hun bomgiret ofte å noen gang ente det med at hele bilen døde...
en gang vi kjørte så bomgirte hun i en ganske så trafikkert bakke, å hun klarte ikke å ta bakkestart, å da i stede for å trille inn til kanten så bilene kom seg forbi så la hun seg midt på veien i stede å la den sideveis over veien, slik at hun nesten sperret veien fra begge sider. å det kom busser å biler hele tiden, jeg var sikker på min siste time var kommet, jeg lå i baksetet å holdt meg før øre å øyne i håp om at det skulle gå fort å smertefritt...
jeg hater dermed personer som ikke gidder å sette seg inn i finessene i bilen før de tror de kan kjøre....