Hva irriterer deg mest ....

Alle der irriterer meg. Jeg er overbevist om at jeg er eneste personen her som bruker blinklys når jeg er i rundkjøringa og i kryss...Jeg kjører i fartsgrensa,såklart hvis det er forsvarlig. LAr fotgjengere gå over gata. Stopper pent å pyntelig for gamle damer,å ligger faktisk på MIN side av veien når jeg kjører.å ergrer meg grønn over de pokkers sports-sykklistene som sykler i svære klynger på E6'n...Har vurdert å ta MANGE av dem med bildøra. Kan enda erklære meg uskyldig i den saken,men det blir pokker meg ikke lenge igjen til det motsatte!

*ingen andre enn meg burde få lov å kjøre...grrr* [:D]

Folk som ikke bruker blinklys, og da spesielt i rundkjøring... [:@][:@] FY FAEN SÅ IRRITERENDE!!!

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

når du kjører bil ?

Visste du at det er fotgjengeren som får skylden , om han / hun ikke går av sykkelen og triller.....fremfor å sykle over fotgjengerfeltet!

Greit nok det, men hjelper lite og komme til St.Peter og si var ikke min skyld,men jeg  er stein dau for det... Ser jeg folk ved overgang stopper jeg uansett[;)]

Billister som ikkje har lært å bruke blinklys!!!! Fader altså det kan gjøre mæ sint...[:@]

Sykkelister... dem gjør mæ litt redd bak rattet, for du verden dem tar stooor plass i veibanen når dem e ute..huff altså..kjenne æ bi nervøs bare av tanken... [&:]

Back
Topp