Hva irriterer deg mest?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Folk som ikke kan kjøre bil.
De som må røyke foran alle inngangspartier.
De som sutrer og må lage dårlig stemning over at jula er så masete.

Mennesker uten refleks!! Ser det hver dag, om jeg bare går ut døren, skal på butikken osv.. I fjor så gikk jeg faktisk med reflekser i lomma og ga bort til folk jeg traff uten :P noen tok det i bruk med en gang, noen la i lomma mens andre tok ikke i mot. Ellers irriterer det meg at jeg er så tung i kroppen, sliter med søvn pga nedpress og vond rygg :P

Foreldre og dyreeiere som alltid unnskylder dyr og unger for elendig oppførsel :@ Nei, det er ikke greit at bikkja di løper løs og bjeffer mot meg og hesten min på tur. Båndtvang her, hele året faktisk! Bortskjemte drittunger som slipper å oppføre seg. Opplever faktisk at unger får løpe i beina på meg mens jeg serverer varm mat eller rydder inn oppvask på jobb, uten at foreldrene bryr seg før de kjefter på MEG når jeg ber ungene se hvor de løper :o

Folk som bremser ned 20-30 km i starten av tunneler. Er de nervøse får de heller gasse opp og komme seg fort ut igjen :p En filleting jeg vet! Ellers... Køkultur, foreldre som ikke bryr seg om unger som bøller, uoppdragne unger, tja... skal jeg fortsette? :p

Folk som går rett forbi jakkestative I gangen, inn I stua og henger fra seg ytter jakker over spisestue stolene :o når knaggen I gangen er helt fri

Bilister som ikke vet hvordan de skal kjøre i rundkjøring :p

Nå når jeg er gravid irriterer ALT meg. Den minste ting kan få meg til å tippe over. Går heldigvis fort over, men teit når det står på. Håper jeg går tilbake til normalen etter fødsel :) ellers signerer jeg Boblefrua sitt innlegg tidligere. Irriterer meg når folk bare tar seg til rette.

Syklister som ikke har ringeklokke eller vett til å si fra at de kommer.
Burde vært påbudt med klokke når man kan sykle på gangstien..

Røykere og snusere. Spesielt de som slenger ifra seg sigaretten eller snusposen på bakken/gulvet som om verden er deres søppelbøtte, og de som røyker på forbudte steder.

Sure bilister som tror at alle kan veien. Noen av oss er faktisk ikke kjent og derfor somler litt i kryss og sånt fordi vi prøver å finne ut i hvilken retning vi skal!

Når vesla bevisst overser mine beskjeder slik at jeg må fysisk gripe inn.

Kunder på jobben som kjefter på meg når jeg nekter å gi ut enda en runde medisiner på frikortet når de har allerede fått 2 ganger siden november. Kunder som tror at jeg er dum og ikke vet hva de prøver seg på. Jeg har blitt beskyldt for å starte 3 verdenskrig, forårsake global oppvarming og for å prøve å ta livet av kunden, alt dette fordi folk ikke gidder å betale egenandel for medisinene sine på nyåret. Kunder som ikke følger med på kødisplayet og som kjefter når de ser at de har blitt "hoppet over" selv om jeg ropte minst 3 ganger og som da forventer at jeg slutter å hjelpe den kunden som faktisk kom og hjelper dem istede. Jeg elsker jobben min, men i november og desember er den et mareritt.
Slenger på min irritasjon i samme gaten... Folk som prøver å få resept på A og B-preparater med påskudd om jul og stengt (er ikke stengt så lenge og jeg kan faktisk regne antall de trenger frem til over nyttår). Argh! Guuuud så lei jeg er av å få huden full pga det...

Mødre med vognsovebabyer som forteller meg hvor enkelt det er å få en baby til å sove i vogna si halve dagen i alt mulig bråk..

Sent from my iPhone using BV Forum

Røykere og snusere. Spesielt de som slenger ifra seg sigaretten eller snusposen på bakken/gulvet som om verden er deres søppelbøtte, og de som røyker på forbudte steder.
.

:mad::mad: Skulle ønske man fikk høye bøter for slikt!

:mad::mad: Skulle ønske man fikk høye bøter for slikt!

Ja! Det skulle en virkelig. Her står det ALLTID røykere som damper utenfor sykehuset til tross for at det er minst ti skilt på vei mot inngangen som sier det er forbudt. Men det er jo ingen som gir dem en smekk på hånda, så ingen bryr seg. Jeg tror jeg sier ifra til folk hver gang jeg er der.

Den egoistiske frekkheten som noen fokk har. De som er egosenteiske og null sympati/empati.
Eks (spesielt) eldre som sniker på butikken, fordi de "kan det". Handlegale som presser seg frwmzmed handlevognene sine for å soare inn to sekunder på handlerunden sin. De som nekter å flytte seg fra "handicap"-plassene på bussen, enda jeg kommer der med stor.mage og krykker. . +++

Back
Topp