Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger på min irritasjon i samme gaten... Folk som prøver å få resept på A og B-preparater med påskudd om jul og stengt (er ikke stengt så lenge og jeg kan faktisk regne antall de trenger frem til over nyttår). Argh! Guuuud så lei jeg er av å få huden full pga det...Kunder på jobben som kjefter på meg når jeg nekter å gi ut enda en runde medisiner på frikortet når de har allerede fått 2 ganger siden november. Kunder som tror at jeg er dum og ikke vet hva de prøver seg på. Jeg har blitt beskyldt for å starte 3 verdenskrig, forårsake global oppvarming og for å prøve å ta livet av kunden, alt dette fordi folk ikke gidder å betale egenandel for medisinene sine på nyåret. Kunder som ikke følger med på kødisplayet og som kjefter når de ser at de har blitt "hoppet over" selv om jeg ropte minst 3 ganger og som da forventer at jeg slutter å hjelpe den kunden som faktisk kom og hjelper dem istede. Jeg elsker jobben min, men i november og desember er den et mareritt.
Folk som ikke kan kjøre bil.
De som må røyke foran alle inngangspartier.
De som sutrer og må lage dårlig stemning over at jula er så masete.
Røykere og snusere. Spesielt de som slenger ifra seg sigaretten eller snusposen på bakken/gulvet som om verden er deres søppelbøtte, og de som røyker på forbudte steder.
.
Skulle ønske man fikk høye bøter for slikt!