• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva irriterer deg mest?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Sukk, og her som er så mange!
Er da ikke så vansklige regler. Blir gaaaal
Jepp, har ikke tall på hvor mange ganger det skjer at en idiot nesten kjører inn i meg fordi de ikke forstår at de har vikeplikt. Og bussene.... De har visst ikke hørt om vikeplikt..

Jepp, har ikke tall på hvor mange ganger det skjer at en idiot nesten kjører inn i meg fordi de ikke forstår at de har vikeplikt. Og bussene.... De har visst ikke hørt om vikeplikt..
Ikke lastebilsjåfører heller
Ikke vikeplikt og heller ikke å slakke ned når man kjører inn i en rundkjøring

Nå når jeg er gravid irriterer ALT meg. Den minste ting kan få meg til å tippe over. Går heldigvis fort over, men teit når det står på. Håper jeg går tilbake til normalen etter fødsel :) ellers signerer jeg Boblefrua sitt innlegg tidligere. Irriterer meg når folk bare tar seg til rette.
Sånn var jeg og!!!!!! Og nå bruker jeg si at en av de største gavene jeg har fått som mor er at barna har gjort med rundere i kantene, gjort hverdagen mer travel og gitt meg mindre tid og mulighet til å irritere meg over alt mulig (a)
Jeg ble sint om folk tok meg på magen, om folk sa jeg hadde stor mage, om folk fortalte meg hvordan jeg måtte gjøre ditt og datt i graviditeten og med ongen..... Irriterte meg nesten over alt, overanalyserte og snudde på alt alle sa, sånn at det liksom ble til noe negativt.. Huff for en slitsom tid :p

Jobben min!! Det er så dårlig personal politikk at eg vil spy!! Ødelegger veldig mye.. Håper eg kan si opp snart :) ellers så blir eg irritert over friske folk som alltid har det værre en andre.. Er så lei av og høre på klaging.. Hvertfall når eg selv sitter med mye smerter og plager og ikkje klager. Så kommer dei og syter over små ting.. Og at dei ikkje får såve nokk for barna vokner mellom 6 og 7.. Da hjelper det lite at dei sitter oppe til 1-2 på natta selv.. Enkelt og løyse små problem. Men lenge leve latskap (er noen spesiele i familien ) :p

Det irriterer meg grenseløst at så mange mennesker ENDA ikke har skjønt at de som er på buss/trikk/bane faktisk må gå av før man kan presse seg på. I tillegg blir jeg rasende på de som ikke reiser seg for eldre/gravide eller ikke flytter seg fra plassene som er reservert for barnevogner når man kommer der med barnevogn. Jeg har kjefta på så sykt mange for den siste der at det ikke er morsomt engang..

Irriterer meg også over folk som for alt i verden MÅ ta heisen selv om de har to velfungerende bein og ingen vogn. Mennesker som røyker i busskuret sånn at alle andre, barn inkludert må stå der å bli utsatt for passiv røyking osv.

Jeg kunne sikkert fortsatt i all evighet, blir veldig lett irritert, men sier som oftest i fra til de menneskene det gjelder, og blir til stadighet overrasket over hvor tilfredsstillende flaue de blir når dem blir satt på plass :D

Som gravid irriterer jeg meg ganske mye over en kollega (som jeg ikke engang kjenner noe særlig) som syns det er helt greit å ta meg på magen :mad:

dette er vel ikke "lov" å si, men avogtil irriterer stedatteren min shiten ut av meg.. *sukker*

Bilister som ligger klin oppi rompa på bilen foran (får høyt blodtrykk bare jeg skriver det) bilister som bryter vikeplikt (DET skjer OFTE her jeg bor) og røykere som står rett utenfor inngangen/utgangen på senteret her, så man går rett inn i en røyksky når man går inn/ut.. ikke snakk om å flytte seg 10 meter liksom..

I dag?? Friske og oppegående folk som okkuperer heisen så vi med barnevogner samt de som er skrale til bens må vente 10min

Folk som presser seg inn i heisen før man har kommet seg ut

Svigerfamilien

"Lik og del" konkurranser som fyller hele facebooken min. Ulovlig. Kan de ikke bare ha lik og kommenter?

Gubben som er sur pga at de ikke fikk noe på jakt i dag

Foreldre som mener det er "søtt" eller "sjarmerende" når poden stikker av med rullestolen til en gammel mann, sparker i bussetet hele veien selv om man pent ber dem slutte eller som åpner og spiser masse på butikken som de legger igjen i hylla og ikke betaler for.

Sånn var jeg og!!!!!! Og nå bruker jeg si at en av de største gavene jeg har fått som mor er at barna har gjort med rundere i kantene, gjort hverdagen mer travel og gitt meg mindre tid og mulighet til å irritere meg over alt mulig (a)
Jeg ble sint om folk tok meg på magen, om folk sa jeg hadde stor mage, om folk fortalte meg hvordan jeg måtte gjøre ditt og datt i graviditeten og med ongen..... Irriterte meg nesten over alt, overanalyserte og snudde på alt alle sa, sånn at det liksom ble til noe negativt.. Huff for en slitsom tid :p
Da håper jeg at jeg også får samme gave :D

Syklister.
Folk som bare må stå helt kliss inntil bagasjebåndet på flyplasser, til tross for skilt og streker, så ingen andre kan se hvilke kofferter som kommer.
Folk som kommenterer gravidkroppen min. Kommer til å klikke for meg en dag. Helt ok å si "så fin mage" etc. Men "herreguuuuud, jeg var ALDRI så stor, og du har jo enda to måneder igjen! :O du kommer til å sprekke!! Må ha lagt på deg minst 15 kg til nå, eller?? Kan da umulig være bare én unge?" Og så videre. Det er faktisk ikke greit!
Besserwissere, når det er så åpenbart at de tar feil/sier ting som faktisk alle i hele verden vet, men som de tror de er så lure å har funnet ut av.
To av svogerne mine. Ene, se forrige punkt. Andre, fordi han er tidenes dust og søstra mi syns det er ok å være dørmatte.

Alle andre mennesker.. :p
Bilister, syklister, folk uten refleksvester, samboer (!!), folk som kutter i kø, folk som stinker røyk (.. folk som røyker rett foran innganger eller rett i barnevogna til babyen sin).... Og alt annet. :p

Det irriterer meg grenseløst at så mange mennesker ENDA ikke har skjønt at de som er på buss/trikk/bane faktisk må gå av før man kan presse seg på. I tillegg blir jeg rasende på de som ikke reiser seg for eldre/gravide eller ikke flytter seg fra plassene som er reservert for barnevogner når man kommer der med barnevogn. Jeg har kjefta på så sykt mange for den siste der at det ikke er morsomt engang..

Irriterer meg også over folk som for alt i verden MÅ ta heisen selv om de har to velfungerende bein og ingen vogn. Mennesker som røyker i busskuret sånn at alle andre, barn inkludert må stå der å bli utsatt for passiv røyking osv.

Jeg kunne sikkert fortsatt i all evighet, blir veldig lett irritert, men sier som oftest i fra til de menneskene det gjelder, og blir til stadighet overrasket over hvor tilfredsstillende flaue de blir når dem blir satt på plass :D
Det med heisen irriterer meg litt!
Jeg tok heisen på ett kjøpesenter her om dagen! Så står det 3 damer i heisen med meg og barnevogna mi! Så sier hun ene til de to andre "uff disse barnevognene tar så stor plass"

Jeg kunne ikke dy meg å si "ja det var litt langt å gå til rulletrappa så jeg tydde til heisen"
:p

At syklister skal ha lik rett til veien..
Da får de pokker meg betale like mye i veiavgift etc også.. Og er det 60 sone er det bare å tråkke på!

Ahh, irriterer meg utrolig mye over ting nå som jeg er gravid :P
Blir helt sprø av alle som ikke blinker seg UT av rundkjøringen!! Såååå vanskelig er det faktisk ikke!!
Rot...voksne mennesker burde virkelig klare å rydde opp etter seg selv...:P
Folk som klager på økonomien, men bruker mye penger på totalt unødvendige ting.
Mennesker uten selvinnsikt.
Folk som er uhøflige.
:p!!!

Back
Topp