Ting som blir kavete. For tiden er jeg veldig trøtt, så det meste blir kavete. Dermed er jeg stadig vekk irritert. For eksempel når jeg akkurat har klart å legge minstemann og skal liste meg ut, og så tråkker jeg på laderledningen til babycallen så den går i gulvet med et brak og vekker han igjen. Eller når han bare trenger smokken med en gang så han ikke våkner, og så mister jeg den på gulvet og finner den ikke igjen. Når noen har vært så snille og båret alle tingene våre inn i bilen og jeg kommer hjem sent med overtrøtte barn, og så er den ene tingen jeg trenger for å få dem i seng sporløst forsvunnet (da får naboene høre noen gode gloser mens jeg hiver ting ut av bilen). Når jeg må skynde meg for å nå en viktig avtale, bilen nesten er tom for bensin og bensinlokket har frosset fast. Når jeg trenger å åpne en boks og har kjøpt ny boksåpner, men det er en sånn der forb#%~€ plastdings som holder den sammen og jeg ikke finner saksa... Og når hunden MÅ ut og tisse, jeg er alene med to små og den perfekte anledning dukker opp; jeg har to minutter på meg og løper ut i gangen mens jeg roper på hunden, men nei, der er det ikke et eneste bånd. De har mannen brukt til alt mulig annet. Mere?