Hva i all verden skal jeg gjøre da?

En tråd i 'Juni 2012' startet av Klatremus Lillemann, 1 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Kanskje vi har samme? :eek:

2. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

10kr her,og 10kr der! :p Min mann hadde og satt seg på bakbeina om jeg kom og ville kjøpe ny vogn nå.. Men jeg kjøpte nettopp en da! Uten å si fra :p Men brukt til 800kr ;)

3. FrøkenH Juni12s motiverende VIP

Kanskje??:eek:

4. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Det er det, at jeg tror han hadde blitt sur om jeg bare kjøpte.... Og 3700,- er jo litt penger da..... Og vi svømmer ikke akkurat i penger heller.... Så burde ha venta på en billigere en...

5. Snorkfrøken Guest

Da sier du at vi må uansett kjøpe en billig sovevogn til barnehagen, hvorfor ikke da bruke emmaljungaen og kjøpe denne billige vognen nå :)
    Eller som sandbakk sier den er jo gammel, fant den bakerst i skapet :p Hihi

6. Flangre Elsker forumet

Selvfølgelig må du ha ny vogn hjemme når den gamle blir sovevogn i barnehagen! Og her får du jo ny pose med på kjøpet også, og det måtte dere jo ha kjøpt ved barnehagestart likevel. Må jo ha både i barnehagen og hjemme, tungvint å drasse med frem og tilbake ;) Jeg ville bare kjøpt og fortalt at det var ett utrolig bra tilbud og at du vil få solgt den for nesten det samme om dere behandler den fint :D Også må du selvfølgelig skryte uhemmet av hvor god den er å trille og hvor lettvint det er å ta den inn og ut av bilen, når du har fått den ;) Funker som fjell på min pengebeviste mann :p

7. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Eller så får jeg slå av en 1000-lapp og si jeg fant en til 2700,- ;)
    For hvis vi fant en billigere en var det nok ikke utenkelig ;)

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Det er bare det at vi klarte oss med emmaljungaen til storebror og ;) Sto i bhg i uka og tok med til helga, evt brukte simotrilla til å sove i.... Så det er liksom ikke et godt argument her ;)
    Jeg prøver heller å fokusere på plassen i bilen når vi skal bort, men vi er jo ikke så mye borte, så da faller det bort og...
    og posen tok vi med hjem til helga ;)
    og jeg vet ikke om jeg syntes posen var så fin. Så litt åpen ut på toppen ;)

men jeg skal si at jeg har sjekka prisen på dem i butikken og at de koster 5000,- nye ;)
    så kanskje 3000,- ikke er så dyrt likevel ;)

9. Snorkfrøken Guest

Ja, lyv litt på prisen. Få det til å høres ut som ett super kupp!! Hihi

10. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja, spørs nok om jeg må det ;)
    Håper bare det ikke kommer fram :eek:

11. Snorkfrøken Guest

Jeg skal ikke si noe :p Hihi

12. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Det er bra ;)

13. Alvejenta Forumet er livet *MIA* VIP

Jeg ville solgt simotrilla og sagt at emmaljungaen blir barnehagevogn :) Her har jeg hele tiden argumentert med eventuell barnehagestart når jeg kjøper vogner ;) Men her blir jo gubben like frelst som meg når vogna er i hus, og han har akseptert at jeg har vogndilla. Jeg har solgt unna etterhvert, men hadde 3 stk på en gang på det meste ;)

14. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Det er bare det at han vil beholde simotrilla til storebror hvis det skulle bli behov for det.... Og jeg ser jo at det kan være behov innimellom hvis de skal bort alene, siden samboer ikke har bil Og de må være litt raske feks.
    Men nå er jo storebror straks fire år da...

Men jeg vurderer å bytte bilsete til frøkna og selge maxicosien med base og kanskje finansiere vogna noe der ;)
    Og selge bæresjalet osv ;)

15. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Når jeg kjøpte min for et år siden ble det solgt en brukt til 3600 kr på en Facebook side. Den ble solgt før jeg fikk kjøpt den. Det er gode vogner som holder seg godt :)

16. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja jeg tenker at 3700 ikke er så ille for en såpass ny vogn... Og uansett billigere enn en ny ;)

17. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

18. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

19. Venternummer3 Juni12s tålmodige :) MayDay2021 VIP Augustlykke 2015

Den hadde jeg brukt og :p

20. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg tror jeg må ta en spansk en ;)
    Har spurt om jeg kan få tenke på vogna et par dager ;)
    så får vi se hva det blir ;)

Del denne siden