Hva i all verden skal jeg gjøre da?

10kr her,og 10kr der! :p Min mann hadde og satt seg på bakbeina om jeg kom og ville kjøpe ny vogn nå.. Men jeg kjøpte nettopp en da! Uten å si fra :p Men brukt til 800kr ;)
Det er det, at jeg tror han hadde blitt sur om jeg bare kjøpte.... Og 3700,- er jo litt penger da..... Og vi svømmer ikke akkurat i penger heller.... Så burde ha venta på en billigere en...
 
Da sier du at vi må uansett kjøpe en billig sovevogn til barnehagen, hvorfor ikke da bruke emmaljungaen og kjøpe denne billige vognen nå :)
Eller som sandbakk sier den er jo gammel, fant den bakerst i skapet :p Hihi
 
Selvfølgelig må du ha ny vogn hjemme når den gamle blir sovevogn i barnehagen! Og her får du jo ny pose med på kjøpet også, og det måtte dere jo ha kjøpt ved barnehagestart likevel. Må jo ha både i barnehagen og hjemme, tungvint å drasse med frem og tilbake ;) Jeg ville bare kjøpt og fortalt at det var ett utrolig bra tilbud og at du vil få solgt den for nesten det samme om dere behandler den fint :D Også må du selvfølgelig skryte uhemmet av hvor god den er å trille og hvor lettvint det er å ta den inn og ut av bilen, når du har fått den ;) Funker som fjell på min pengebeviste mann :p
 
Da sier du at vi må uansett kjøpe en billig sovevogn til barnehagen, hvorfor ikke da bruke emmaljungaen og kjøpe denne billige vognen nå :)
Eller som sandbakk sier den er jo gammel, fant den bakerst i skapet :p Hihi
Eller så får jeg slå av en 1000-lapp og si jeg fant en til 2700,- ;)
For hvis vi fant en billigere en var det nok ikke utenkelig ;)
 
Selvfølgelig må du ha ny vogn hjemme når den gamle blir sovevogn i barnehagen! Og her får du jo ny pose med på kjøpet også, og det måtte dere jo ha kjøpt ved barnehagestart likevel. Må jo ha både i barnehagen og hjemme, tungvint å drasse med frem og tilbake ;) Jeg ville bare kjøpt og fortalt at det var ett utrolig bra tilbud og at du vil få solgt den for nesten det samme om dere behandler den fint :D Også må du selvfølgelig skryte uhemmet av hvor god den er å trille og hvor lettvint det er å ta den inn og ut av bilen, når du har fått den ;) Funker som fjell på min pengebeviste mann :p
Det er bare det at vi klarte oss med emmaljungaen til storebror og ;) Sto i bhg i uka og tok med til helga, evt brukte simotrilla til å sove i.... Så det er liksom ikke et godt argument her ;)
Jeg prøver heller å fokusere på plassen i bilen når vi skal bort, men vi er jo ikke så mye borte, så da faller det bort og...
og posen tok vi med hjem til helga ;)
og jeg vet ikke om jeg syntes posen var så fin. Så litt åpen ut på toppen ;)

men jeg skal si at jeg har sjekka prisen på dem i butikken og at de koster 5000,- nye ;)
så kanskje 3000,- ikke er så dyrt likevel ;)
 
Jeg ville solgt simotrilla og sagt at emmaljungaen blir barnehagevogn :) Her har jeg hele tiden argumentert med eventuell barnehagestart når jeg kjøper vogner ;) Men her blir jo gubben like frelst som meg når vogna er i hus, og han har akseptert at jeg har vogndilla. Jeg har solgt unna etterhvert, men hadde 3 stk på en gang på det meste ;)
 
Jeg ville solgt simotrilla og sagt at emmaljungaen blir barnehagevogn :) Her har jeg hele tiden argumentert med eventuell barnehagestart når jeg kjøper vogner ;) Men her blir jo gubben like frelst som meg når vogna er i hus, og han har akseptert at jeg har vogndilla. Jeg har solgt unna etterhvert, men hadde 3 stk på en gang på det meste ;)
Det er bare det at han vil beholde simotrilla til storebror hvis det skulle bli behov for det.... Og jeg ser jo at det kan være behov innimellom hvis de skal bort alene, siden samboer ikke har bil Og de må være litt raske feks.
Men nå er jo storebror straks fire år da...

Men jeg vurderer å bytte bilsete til frøkna og selge maxicosien med base og kanskje finansiere vogna noe der ;)
Og selge bæresjalet osv ;)
 
Når jeg kjøpte min for et år siden ble det solgt en brukt til 3600 kr på en Facebook side. Den ble solgt før jeg fikk kjøpt den. Det er gode vogner som holder seg godt :)
 
Når jeg kjøpte min for et år siden ble det solgt en brukt til 3600 kr på en Facebook side. Den ble solgt før jeg fikk kjøpt den. Det er gode vogner som holder seg godt :)
Ja jeg tenker at 3700 ikke er så ille for en såpass ny vogn... Og uansett billigere enn en ny ;)
 
Du får bare si til han at han har ikke peiling på dette :p
Ellers som jeg pleier å si, enten kjøper vi den så billig, eller så kjøper vi den på fullpris, bare fordi jeg må bruke lenger tid på deg. Pleier å fungere det ;)
Men jeg får alltid min vilje :) Hihi
Den hadde jeg brukt og :p
 
Back
Topp