Hva i all verden skal jeg gjøre da?

Det er bare det at han vil beholde simotrilla til storebror hvis det skulle bli behov for det.... Og jeg ser jo at det kan være behov innimellom hvis de skal bort alene, siden samboer ikke har bil Og de må være litt raske feks.
Men nå er jo storebror straks fire år da...

Men jeg vurderer å bytte bilsete til frøkna og selge maxicosien med base og kanskje finansiere vogna noe der ;)
Og selge bæresjalet osv ;)

Nå er jo elite-vogna såpass stor at man lett får plass til en stor unge i den.. så om det skulle være behov for vogn til storebror, så får han ta elite-vogna da og frøkna Emmaljunga'n! :)

Jeg får forresten plass til min stelleveske under vogna, men det er trangt da. Hadde ikke du samme stelleveske som meg Klatremus? SkipHop? Måtte ta opp knappene ved siden av da.. mèn fikk altså plass :)
 
Nå er jo elite-vogna såpass stor at man lett får plass til en stor unge i den.. så om det skulle være behov for vogn til storebror, så får han ta elite-vogna da og frøkna Emmaljunga'n! :)

Jeg får forresten plass til min stelleveske under vogna, men det er trangt da. Hadde ikke du samme stelleveske som meg Klatremus? SkipHop? Måtte ta opp knappene ved siden av da.. mèn fikk altså plass :)
Ja ikke sant? Det går an det ;)

jo, jeg har skiphop studio. Så da er det plass da ;) Det er bra. E jo ikke alltid man har med den heller da. På korte turer tar jeg evt bare med bleieposen ;)
 
Kjempe fin!!! :)

Sendt fra min Samsung
 
Back
Topp