Ja, mannen testet positivt på LM testen, og fikk utslag på bacterial load 11-in-1 testen : "
a test of total bacterial load, which measures the level of ‘good bugs’ (lactobacillae) – a reduced population tends to indicate an abnormal vaginal environment caused by another, more hostile, bacteria, such as E-coli, Proteus etc"
Men når det er sagt, så er ikke "bacterial load" et stort problem sånn sett, fordi de som har testet seg, og "bare" fått tilbake positivt på "bacterial load" får ikke AB av dem
Ecoli kan jo fort skje at man får inn "der" (både gutt og jente) , slike bakterier er jo overalt.
Vi tok bare en utskrift av det Serum hadde foreslått til oss, og så tok jeg med papirene som viste at vi (han) hadde infeksjon. Dette tok vi med til Dr.Purvis , og han hjalp oss med resten
Mannen blir veldig lett dårlig av AB, jeg har reagert noe tidligere før. Men utrolig nok så klarte vi begge to oss veldig fint!! Både han og jeg følte oss i god form! ikke dårlig mage, eller trøtt / slapp
Så håper dere tåler den like bra
Vi hadde ikke sex under kuren, selvom Serum sa at vi kunne. Vi følte ikke for det, siden man skal ikke ha sex under behandling av vanlig klamydia.
Jeg fikk to ulike AB som jeg skulle ta i 25 dager, mens mannen fikk én type AB han skulle ta i 40 dager
Nå kan dere nyte ferien, og vite at dere har gjort stort fremskritt i prøveprosessen
<3