Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååhh..! Gratulerer med en liten jente Bernt[emoji173][emoji173] tenk dette hadde vi ikke trodd for et halvt år siden [emoji7][emoji7]
Gratulerer så mye med jenta! [emoji7] Så koselig [emoji175]
Her er det lite nytt å melde egentlig... men satser på oppstart med sprøyter for IVF om ca to uker [emoji1] Så da går jeg for positiv test om 6 uker ca [emoji6]Tusen takk <3 Hvordan går det, søte deg? <3
Gratulerer med ei lita jente på vei Fant tilfeldigvis dagboka di for noen dager siden Kjempegøy å se at du har baby på vei [emoji272]
Her er det lite nytt å melde egentlig... men satser på oppstart med sprøyter for IVF om ca to uker [emoji1] Så da går jeg for positiv test om 6 uker ca [emoji6]
Takk for det Den nye hverdagen er helt fantastisk, og jeg storkoser meg! Du har virkelig en spennende tid foran deg, så nyt det så godt du kan Har ikke lest hele dagboka di da, men står alt bra til med deg? [emoji272]Heiiii <3 Tusen takk! Gratulerer til deg også, som nybakt mamma [emoji813]red Hvordan er tilværelsen?
Nei, virkelig ikke [emoji173][emoji173][emoji173] er så rart å tenke på!! Føler liksom at det må skje et eller annet fordi uflaksen har jo fulgt oss så lenge! Har fått vite kjønn ja, kan sende deg pmEr så rart å høre/lese det <3
Det hadde vi IKKE trodd nei, Poppi!
Hvordan går det med deg? Har du fått vite kjønn, eller skal du vente? <3
Takk for det Den nye hverdagen er helt fantastisk, og jeg storkoser meg! Du har virkelig en spennende tid foran deg, så nyt det så godt du kan Har ikke lest hele dagboka di da, men står alt bra til med deg? [emoji272]
Nei, virkelig ikke [emoji173][emoji173][emoji173] er så rart å tenke på!! Føler liksom at det må skje et eller annet fordi uflaksen har jo fulgt oss så lenge! Har fått vite kjønn ja, kan sende deg pm
Alt bra her ellers! Håper alt er bra med deg og
Se på skjult på assistertJeg vil også vite [emoji173] Heier jo fortsatt litt på sidelinjen
Og hurra for jente hos Bernt
Se på skjult på assistert
PmFår ikke opp skjult jeg