Hva hvis...

Tusen takk kjære deg <3

Fjerner bildene ganske raskt, men håpet at dere faste lesere og som har fulgt meg kunne få et lite bilde av oss <3

Veldig trivelig å se!
Tenkte nok at de skulle bort, så quota ikke for sikkerhets skyld ;)
 
Åå, se på dere da [emoji7] Så fine dere er!! Og for ei nydelig lita jente dere har fått. Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Tenk at vi var så heldige at vi endelig fikk det barnet vi har ønsket oss så lenge. Jeg synes fortsatt det er ganske mindblowing. [emoji3590]
 
Så nydelig dere er[emoji7][emoji7][emoji7] Gratulerer med 1åring i hus[emoji512][emoji122][emoji122] Skjønn frøken[emoji173]
 
Gratulerer med ettåring! Så utrolig skjønn (og hårete :D ) hun er :Heartpink

Også så fint med kos og kyss da! Er så herlig alder når de begynner å kommunisere skikkelig, blir bare mer gøy fremover nå :)
 
Åå, se på dere da [emoji7] Så fine dere er!! Og for ei nydelig lita jente dere har fått. Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Tenk at vi var så heldige at vi endelig fikk det barnet vi har ønsket oss så lenge. Jeg synes fortsatt det er ganske mindblowing. [emoji3590]

Tusen takk! <3 Det er helt mindblowing faktsik. Vi er så heldige! <3 Nå heier vi masse på deg på sidelinjen her :Heartred:joyful:
 
Gratulerer med ettåring! Så utrolig skjønn (og hårete :D ) hun er :Heartpink

Også så fint med kos og kyss da! Er så herlig alder når de begynner å kommunisere skikkelig, blir bare mer gøy fremover nå :)

Hihi! Takk <3<3 Ja, hun er en skikkelig hårdott :D Ja, er så enig. Veldig herlig alder nå, og det blir jo bare mer og mer gøy! :)
 
Tusen takk! <3 Det er helt mindblowing faktsik. Vi er så heldige! <3 Nå heier vi masse på deg på sidelinjen her [emoji813]red:joyful:
Tusen takk for det [emoji3590][emoji3590] Føler meg ekstremt priviligert som kan prøve på en spire og allerede være mamma da. Noen ganger føles det litt vel luksus [emoji28]
 
Åh så herlige fine deg ❤️ Tenk hvor heldige vi er!
 
Åhh.. Koselig oppdatering ❤️❤️ har du fjerna bildene? Fikk de ikke opp...
 
Back
Topp