Hva heter barna dine?

Min sønn heter Herman. En form for Henry, som var min oldefar :)

Jeg hadde også en oldefar Henry! Han var dansk da.
Skulle gjerne brukt det på gutten i magen, men mannen vil ikke :p har alltid sett for meg at Henry var veldig koselig, men er visst litt mørk familiehistorie i det leddet der, så vet ikke hvor godt mottatt det hadde blitt..

Jenta mi heter forøvrig Mathilde. Bare fordi både mannen min og jeg likte det ;)
 
Jeg hadde også en oldefar Henry! Han var dansk da.
Skulle gjerne brukt det på gutten i magen, men mannen vil ikke :p har alltid sett for meg at Henry var veldig koselig, men er visst litt mørk familiehistorie i det leddet der, så vet ikke hvor godt mottatt det hadde blitt..

Jenta mi heter forøvrig Mathilde. Bare fordi både mannen min og jeg likte det ;)
Oh mørke familiehistorier ja! Spennende det da, men dumt når sånt påvirker navnet. Og det gjør KO gjerne det :)
 
Jenny margrethe etter min oldemor. Alicia marie ( marie etter min oldemor og farmor). Oliver fordi vi likte navnet

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
William Thor Erik! William fordi jeg ville ha Liam og min svensk/finske samboer ville ha Wille :p Thor etter pappaen min Torgeir og Erik etter samboers farfar samt mellomnavnet til faren hans! Neste om det blir gutt skal hete Maximilian(bare fordi vi liker det) med ubestemt mellomnavn og jente enten Emilia, Tilde eller Mille med Agneta Lill som mellomnavn :) Lill er etter mammaen min og Agneta etter mammaen hans.
 
Angelica og Alvin - ingen annen grunn enn at vi likte de navna:)
 
Her heter de Eskil, Roar Andrè og Flemming Aleksander. Eskil fordi både jeg og sambo likte det. Roar Andrè er oppkalt etter faren til sambo som het dag Roar og nevøen min som het Marius Andrè. Flemming fordi jeg elsker navnet og mannen ga etter, Aleksander fordi det passet inn.
 
Ronja-Helene etter Kenth Roger og Tora Helene.
Lise-Othelie etter Hanne-Lis og Otto :)
 
Back
Topp