Hva heter barna dine?

Jenta mi heter Caroline :) Ville ha et navn som er lite brukt nå og ikke lå på noen navne topper! og så kjenner e ingen som heter det eller har brukt det på ungene sine! Og så syns e selvfølgelig det er veldig fint :)
 
Fornavnet er Leah. Hun har mellomnavn også, men det synes jeg blir for gjenkjennelig til å nevne :p
 
Benjamin heter gutten, fordi vi likte navnet☺ når vi ble gravid med nummer to ville vi ha et langt navn til han/hun også. Vi fikk en jente som har fått navnet Isabella ☺
 
Benjamin heter gutten, fordi vi likte navnet☺ når vi ble gravid med nummer to ville vi ha et langt navn til han/hun også. Vi fikk en jente som har fått navnet Isabella ☺

Jeg vil ha Benjamin om den i magen er en gutt men samboer setter ned foten :/
 
Min gullklump heter Hugo. Et navn som jeg har tenkt som et alternativ til navn i mellom 10-15 år. Og kjekt at gubben likte det godt slik at det ble det :)
 
Min samboers sine to døttre(tidligere forhold) heter Rebecka og Vibecke,
Mens min og samboers felles sønn heter Adrian, og den kommende prinsessa i magen skal få navnet Evelyn Isabél! <3
 
Har en gutt. Han heter Pål. Litt fordi jeg ville ha et navn som ikke alle har. Så var det en annen liten unge som var kjempe søt og sjeldent gjorde noe galt. Så tenkte jeg jo dette navnet likte jeg. Så fant jeg at det ikke var så populært og samboer gikk med på det :)
 
Datteren min heter Deandra Augusta Ønsket meg et amerikansk navn som kunne passe med Augusta som er etter hennes oldemor.
 
Mine barn har finske navn, da pappen er finsk.
Guttungen heter Jesse Olavi (Jesse uttales rett fram, ikke amerikansk) Olavi er familie navn, alle mannfolk i den finske slekta heter det. Og mannen som bestemte navnet. Var veldig skeptisk først, men ble veldig gla i det etter litt tygging på det. Jentungen heter Sini Sofia (Sini har vært mitt favoritt navn i alle år) det betyr også Blå på finsk. :Heartbigred
 
Vår gutt heter Maxmilian Odd. Odd er etter morfaren :) den lille babyen i magen har vi enda ikke funnet navn til enda da vi ikke er helt enig
 
Back
Topp