Hva heter barna dine?

Så vidt jeg vet så er det ingen andre i Norge som heter det sønnen min heter, men han var veldig nærme å bli hetende både Milian og Mio.

Mine gutter har sjeldne navn. Under 100 og under 200 som har de navnene :D Vil ikke skrive dem for å være mest mulig anonym enda, men om noen en gang desperat leter etter sjeldne guttenavn/inspirasjon er det bare å sende meg en pm :)

Jeg har to røverunger, jeg. ;) Eller to Astrid Lindgren-navn, som folk mest kobler dem opp mot.
Det var ikke bevisst da vi bestemte navn.

Ayla Sofie, rett og slett fordi jeg liker det, mannen min er tyrkisk da.. Jenta i magen skal hete Ella Miray eller Mira Hazal ..kun første navnet som blir brukt til daglig. Mellomnavnet fordi mannen liker de og fornavnet fordi jeg liker de rett og slett.

hun heter Emely, etter sin tippoldemor :)

William Cornelius og Gabriel Aleksander. Aleksander etter biologisk far, ellers er alt "funnet på" fordi de er fine navn =)

Jeg vil kalle barna mine Gurli Kristin hvis det blir jente, etter mormor Gurli og kusina til mannen som døde da hun var 17 Kristin, det blir også sjeldent i og med Gurli er et sjeldent navn. Hvis det blir gutt så må vi finne en god kombinasjon med navnene Lodin, Adrian og Harald, men vi har god tid, hvis vi ikke blir enige tar vi Lodin og blander det med et annet norrønt navn. Vi er litt strenge på at det skal være slikt som det var i middelalderen og ikke navne direkte etter gudene, i tillegg til at vi vil at det skal være unikt, men også mulig å uttale internasjonalt, hovedsaklig på Engelsk.

Jeg vil at mitt barn skal oppkalles etter moren min, så noe med Alis om det blir jente og noe med Mathias/matias om det blir gutt☺ Er veldig glad i dobbel navn, så om du har noen forslag til disse 2 så kom med det ☺ Alis og mathias kan være bak et annet navn, må ikke være først!!

Jeg vil at mitt barn skal oppkalles etter moren min, så noe med Alis om det blir jente og noe med Mathias/matias om det blir gutt☺ Er veldig glad i dobbel navn, så om du har noen forslag til disse 2 så kom med det ☺ Alis og mathias kan være bak et annet navn, må ikke være først!!
Eva Alis
Jenny Alis
Ylva Alis
Tora Alis
Karen Alis
Alis Josephin
Alis Cèlin

Odin Mathias
Theo Mathias
Mathias August
Tor Mathias
Trond Mathias
Emil Mathias
Karsten Mathias

Min sønn heter Maik! Vet ærlig talt ikke hvor det kom fra, bare falt ned i hodet mitt da jeg var ca 6 mnd på vei. Det var 4 stk i Norge som het det på den tiden.

Ja? Hva heter de? Noen spesiell grunn til at dere valgte navnet?

Min sønn heter Herman. En form for Henry, som var min oldefar :-)
Lille jenta i magen har foreløpig fått navnet Iben. Fars slekt er dansk og det er et veldig vanlig pikenavn der. Vi falt for det allerede med sønnen vår i magen og hadde to navn på bordet da; Herman og Iben. Ser ut til at vi er så heldig å få brukt begge :-) ❤️
Har en tantejente som heter Iben. Det er så nydelig det navnet <3 Hun er brunette og har brune øyne. Skjønneste lille vesen som kler navnet sitt så godt:)

Har en tantejente som heter Iben. Det er så nydelig det navnet <3 Hun er brunette og har brune øyne. Skjønneste lille vesen som kler navnet sitt så godt:)
Så koselig! :-)
Det ble ei lita Iben Marie her som er 14 dager gammel i dag. Ble bare mer og mer forelsket i navnet og det passer henne godt syns vi.

Eldste min heter Alicé :) vi driver og krongler litt med hva nr to blir enda, men vi får se når hun kommer ut hva det blir til :)

Så koselig! :-)
Det ble ei lita Iben Marie her som er 14 dager gammel i dag. Ble bare mer og mer forelsket i navnet og det passer henne godt syns vi.
Gratulere:)

Mia er oppkalt etter svigers(Mimi og Jarle) og Nicolas er oppkalt etter pappaen(Nicolai)

Back
Topp