Så vidt jeg vet så er det ingen andre i Norge som heter det sønnen min heter, men han var veldig nærme å bli hetende både Milian og Mio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vidt jeg vet så er det ingen andre i Norge som heter det sønnen min heter, men han var veldig nærme å bli hetende både Milian og Mio.
Nå ble jeg nysgjerrig ettersom mine gutter også har sjeldne navn, kan jeg få vite det på pm ?![]()
Eva AlisJeg vil at mitt barn skal oppkalles etter moren min, så noe med Alis om det blir jente og noe med Mathias/matias om det blir gutt☺ Er veldig glad i dobbel navn, så om du har noen forslag til disse 2 så kom med det ☺ Alis og mathias kan være bak et annet navn, må ikke være først!!
Har en tantejente som heter Iben. Det er så nydelig det navnet <3 Hun er brunette og har brune øyne. Skjønneste lille vesen som kler navnet sitt så godtJa? Hva heter de? Noen spesiell grunn til at dere valgte navnet?
Min sønn heter Herman. En form for Henry, som var min oldefar
Lille jenta i magen har foreløpig fått navnet Iben. Fars slekt er dansk og det er et veldig vanlig pikenavn der. Vi falt for det allerede med sønnen vår i magen og hadde to navn på bordet da; Herman og Iben. Ser ut til at vi er så heldig å få brukt begge![]()
![]()
Så koselig!Har en tantejente som heter Iben. Det er så nydelig det navnet <3 Hun er brunette og har brune øyne. Skjønneste lille vesen som kler navnet sitt så godt![]()
GratulereSå koselig!
Det ble ei lita Iben Marie her som er 14 dager gammel i dag. Ble bare mer og mer forelsket i navnet og det passer henne godt syns vi.