Hva har man under skjørt da?

Det er ikke mye variert her heller :p
Men jeg har bare klær som snart ryker i alle sømmer snart :p
Håper hm får inn klær snart :D

De Basic-kjolene jeg har henger ikke på mamma-avd. De er vanlige, men gode i str.. Jeg syns det er pent med stramme klær nå som magen har kommet :)

De Basic-kjolene jeg har henger ikke på mamma-avd. De er vanlige, men gode i str.. Jeg syns det er pent med stramme klær nå som magen har kommet :)

Hva har du over kjolen da?
Sliter med det også. Har jo ikke klær, verken gensere eller buksene mine passer meg lenger. Ja, synes mange gravide klær litt strammere klær. Så enig med deg der :D

Hva har du over kjolen da?
Sliter med det også. Har jo ikke klær, verken gensere eller buksene mine passer meg lenger. Ja, synes mange gravide klær litt strammere klær. Så enig med deg der :D

Har oftest ingenting, det er lange armer :) Av og til har jeg olaskjorte, noen ganger cardigan..:)

I denne kulden ville jeg brukt tights under :)

Dersom sort passer til antrekket, så liker jeg svarte strømpebukser i 100-200 denier fra Cubus, de har litt glans også og er veldig fine, i alle fall mye finere enn de vanlige tynnstrømpebuksene man kjøper på matbutikken, de er så gjennomsiktige. Da foretrekker jeg "hudfargede", så om sommeren blir det slike selv om alle moteeksperter mener man burde styre langt unna.
Tights syns jeg ikke passer til skjørt, men til tunika eller lange gensere syns jeg det går fint. :)

Jeg hadde også strømpebukser jeg ikke tok over magen når jeg var på det største... Kan også anbefale ullbokser ifra devold ol over underbuksa, genialt under skjørt når kuldegradene kryper nedover...

Jeg har leggvarmere utenpå gravid-strømpisene, og evt en ullbokser fra apoteket i tillegg hvis det er ekstra kaldt :)

Bruker Pierre Robert ullstrømpebukser normalt. Det fins mange fine med mønster hvor alt er svart.
Nå bruker jeg bomullsstrømpebukser for gravide.

Back
Topp