Hva har man under skjørt da?

Agnete

Forumet er livet
Jeg har ikke en bukse som passer meg.. Så i dag kjøpte jeg noen skjørt på tilbud!
Så kommer jeg hjem å finner ut at det blir litt kaldt med bare skjørt på seg nå :p
Så hva er vanlig å ha under skjørt når det er vinter? Strømpebukser? Tights? Nylonstrømper?

Kommer an på hvor "pent kledd" du skal være.

Om det er til hverdags, så kan du gjerne nå som det er kald ha sorte ull-strømpebukser fra f.eks. Pierre Robert (kjøpes på vanlig matbutikk). Der får du også kjøpt samme i bomull.

Til pent ville jeg valgt noe mer gjennomsiktige strømper, enten sorte eller hudfarget (solbrun).

Kommer an på hvor "pent kledd" du skal være.

Om det er til hverdags, så kan du gjerne nå som det er kald ha sorte ull-strømpebukser fra f.eks. Pierre Robert (kjøpes på vanlig matbutikk). Der får du også kjøpt samme i bomull.

Til pent ville jeg valgt noe mer gjennomsiktige strømper, enten sorte eller hudfarget (solbrun).

Det er til hverdags :) Hvordan er de strømpene i livet? Jeg er gravid og ingenting passer lenger og finner ikke noe på hm :o
Hørtes deilig ut med ull da :)
Finnes de i forskjellige farger også? Har aldri sett på de før :)

Det er til hverdags :) Hvordan er de strømpene i livet? Jeg er gravid og ingenting passer lenger og finner ikke noe på hm :o
De har deilig tykke strømpebukser for gravide på hm:) selges i to pakninger. Grå og svart:)

Det er til hverdags :) Hvordan er de strømpene i livet? Jeg er gravid og ingenting passer lenger og finner ikke noe på hm :eek:

Det er i hvertfall stikk i livet (men ikke ordentlig tilpasset en stor gravidmage da)... vet ikke om de finnes i andre farger enn sort?!

Til hverdags bruker jeg tights eller ullstrømpebukse under dongeriskjørt e.l. Har en Nøstebarn ullribb som jeg drar utpå tightsen når jeg skal ut på de kaldeste dagene :)

Kan jo godt gå med tights under skjørt også :) Til hverdags i alle fall.

Jeg har ikke en bukse som passer meg.. Så i dag kjøpte jeg noen skjørt på tilbud!
Så kommer jeg hjem å finner ut at det blir litt kaldt med bare skjørt på seg nå :p
Så hva er vanlig å ha under skjørt når det er vinter? Strømpebukser? Tights? Nylonstrømper?
Jeg har kjøpt noen strømpebukser/tights uten hold in som jeg får på meg tross magen.. de til pierre tobert finnes i flere farger.. lilla, hvit, svart, beige tror jeg..

Bruker tykke strømpebukser med fleece inni. Kjøpt på bikbok:)

Jeg får prøve ett par. Takk for tips skal se etter de :)

Jeg anbefaler ikke de tightsene! Jeg kjøpte en 2pk og bruker de aldri - kjøpte heller mama tights 100DEN shiny fra H&M, myyyye bedre!! Sitter godt over magen hele dagen.. De andre (i 2pk) sklir ned i ræva og sitter ikke godt på meg iallefall.. 100DEN er helt tette, og mye penere..:)

Jeg har egne nyttåraftenstrømpebukser - nylon med fleece under. Ser ut som helt vanlige sorte nylonstrømper ;)

Last edited:
Jeg anbefaler ikke de tightsene! Jeg kjøpte en 2pk og bruker de aldri - kjøpte heller mama tights 100DEN shiny fra H&M, myyyye bedre!! Sitter godt over magen hele dagen.. De andre (i 2pk) sklir ned i ræva og sitter ikke godt på meg iallefall.. 100DEN er helt tette, og mye penere..:)

De er helt tomme for min strørrelse :(
Så må gå for noe annet, ellers hadde jeg kjøpt mamma klær, de holder seg som regel mer på plass :p

Eg bruke 200 Den strømpebukser. Godt nok selv om det snør :)

Back
Topp