Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer an på hvor "pent kledd" du skal være.
Om det er til hverdags, så kan du gjerne nå som det er kald ha sorte ull-strømpebukser fra f.eks. Pierre Robert (kjøpes på vanlig matbutikk). Der får du også kjøpt samme i bomull.
Til pent ville jeg valgt noe mer gjennomsiktige strømper, enten sorte eller hudfarget (solbrun).
De har deilig tykke strømpebukser for gravide på hmDet er til hverdagsHvordan er de strømpene i livet? Jeg er gravid og ingenting passer lenger og finner ikke noe på hm
![]()
Hørtes deilig ut med ull da![]()
Finnes de i forskjellige farger også? Har aldri sett på de før![]()
Det er til hverdagsHvordan er de strømpene i livet? Jeg er gravid og ingenting passer lenger og finner ikke noe på hm
![]()
Hørtes deilig ut med ull da
Finnes de i forskjellige farger også? Har aldri sett på de før![]()
De har deilig tykke strømpebukser for gravide på hmselges i to pakninger. Grå og svart
![]()
Det er i hvertfall stikk i livet (men ikke ordentlig tilpasset en stor gravidmage da)... vet ikke om de finnes i andre farger enn sort?!
Jeg har kjøpt noen strømpebukser/tights uten hold in som jeg får på meg tross magen.. de til pierre tobert finnes i flere farger.. lilla, hvit, svart, beige tror jeg..Jeg har ikke en bukse som passer meg.. Så i dag kjøpte jeg noen skjørt på tilbud!
Så kommer jeg hjem å finner ut at det blir litt kaldt med bare skjørt på seg nå![]()
Så hva er vanlig å ha under skjørt når det er vinter? Strømpebukser? Tights? Nylonstrømper?
Bruker tykke strømpebukser med fleece inni. Kjøpt på bikbokJeg har ikke en bukse som passer meg.. Så i dag kjøpte jeg noen skjørt på tilbud!
Så kommer jeg hjem å finner ut at det blir litt kaldt med bare skjørt på seg nå![]()
Så hva er vanlig å ha under skjørt når det er vinter? Strømpebukser? Tights? Nylonstrømper?
Kjipt daVår er alt utelukket! Endten kjempe store størrelser eller bitte små![]()
Begynner å haste med klær![]()
Jeg får prøve ett par. Takk for tips skal se etter de![]()
Med fleece?Bruker tykke strømpebukser med fleece inni. Kjøpt på bikbok![]()
Bruker tykke strømpebukser med fleece inni. Kjøpt på bikbok![]()
Jeg anbefaler ikke de tightsene! Jeg kjøpte en 2pk og bruker de aldri - kjøpte heller mama tights 100DEN shiny fra H&M, myyyye bedre!! Sitter godt over magen hele dagen.. De andre (i 2pk) sklir ned i ræva og sitter ikke godt på meg iallefall.. 100DEN er helt tette, og mye penere..![]()
Jeg har egne nyttåraftenstrømpebukser - nylon med fleece under. Ser ut som helt sorte nylonstrømper![]()