Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det oppskrift med rundfelling? De er jo så flotte!De siste cm av en marius-tunika (i kjolelengde ettet min datters ønske) til den kommende storesøster. Bare ca 5 cm igjen, jeg ble bare for trøtt til å gjøre den ferdig i går.
Deretter venter heldress i samme mønster til lille i magen.
Begge med rundfelling, mye enklere i bruk (og montering) enn påsydde armer synes jeg
Jepp, jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling til sånne små folk, et hefte fra Sandnes med tradisjonelle mønster for barn.Finnes det oppskrift med rundfelling? De er jo så flotte!
Hva er nr på det heftet? Har så lyst til å strikke mariusgenser, men den monteringen ødelegger enhver form for lyst og pågangsmot..Jepp, jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling til sånne små folk, et hefte fra Sandnes med tradisjonelle mønster for barn.
Tunika har jeg i ei bok
Skal sjekke når jeg kommer hjemHva er nr på det heftet? Har så lyst til å strikke mariusgenser, men den monteringen ødelegger enhver form for lyst og pågangsmot..
Tema 38, norske ikoner barnHva er nr på det heftet? Har så lyst til å strikke mariusgenser, men den monteringen ødelegger enhver form for lyst og pågangsmot..
Takk!Tema 38, norske ikoner barn
Strikker teppe til lille i magen , har strikka inn navn og ei stjerne i bunnen og så er det Mariusmønster på toppenspent på hvordan det blir tilslutt
![]()
Så koselig med personlig, strikka også inn navn på niesa mi sitt teppe
Nå strikker jeg barnehagevotter til barna til ei venninne og skal strikke et klompelompepannebånd etterpå.