Hva har du på pinnene?

Snart ferdig med en kjappstrikkadrakt :)

Holdet på med 2 forskjellige hele dresser, en til min snart 1 åring og en i julegave til min nevø som blir 1 i Januar :)

De siste cm av en marius-tunika (i kjolelengde ettet min datters ønske) til den kommende storesøster. Bare ca 5 cm igjen, jeg ble bare for trøtt til å gjøre den ferdig i går.

Deretter venter heldress i samme mønster til lille i magen.

Begge med rundfelling, mye enklere i bruk (og montering) enn påsydde armer synes jeg

De siste cm av en marius-tunika (i kjolelengde ettet min datters ønske) til den kommende storesøster. Bare ca 5 cm igjen, jeg ble bare for trøtt til å gjøre den ferdig i går.

Deretter venter heldress i samme mønster til lille i magen.

Begge med rundfelling, mye enklere i bruk (og montering) enn påsydde armer synes jeg
Finnes det oppskrift med rundfelling? De er jo så flotte!

Skulle så ønske jeg fikk til å strikke noe mer avansert enn kluter :P

Finnes det oppskrift med rundfelling? De er jo så flotte!
Jepp, jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling til sånne små folk, et hefte fra Sandnes med tradisjonelle mønster for barn.

Tunika har jeg i ei bok

Jepp, jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling til sånne små folk, et hefte fra Sandnes med tradisjonelle mønster for barn.

Tunika har jeg i ei bok
Hva er nr på det heftet? Har så lyst til å strikke mariusgenser, men den monteringen ødelegger enhver form for lyst og pågangsmot..

Babyteppe og bukse :)

Babyboho blanket fra Ministrikk

Strikker teppe til lille i magen , har strikka inn navn og ei stjerne i bunnen og så er det Mariusmønster på toppen :) spent på hvordan det blir tilslutt :)

image.jpegHolder på med en sånn... ❤️ Begynte i går kveld. Er ferdig med hodet, og har begynt på kroppen..... Har bestilt sånn til å ha inni rangler som lager lyd på ebay... :)

Strikker teppe til lille i magen , har strikka inn navn og ei stjerne i bunnen og så er det Mariusmønster på toppen :) spent på hvordan det blir tilslutt :)

Så koselig med personlig, strikka også inn navn på niesa mi sitt teppe :-)

Nå strikker jeg barnehagevotter til barna til ei venninne og skal strikke et klompelompepannebånd etterpå.

Så koselig med personlig, strikka også inn navn på niesa mi sitt teppe :-)

Nå strikker jeg barnehagevotter til barna til ei venninne og skal strikke et klompelompepannebånd etterpå.

Ja det blir veldig unikt tenker jeg :)))
Så snill du er da :D

Sikksakk skjørt fra klompelompe på pinnene her, veldig lett og fort å strikke! :)

Back
Topp