Hva har du på pinnene?

Det hørtes stilig ut. Har du bilde? :)
1921_1.jpg
Her kommer et kjempebilde av jakken :D Jeg strikker den i dueblått.

Shortsen skal strikkes i grått ;)
a32beee18730fb4a2a35eca1947acd6a.jpg

Noen av dere som har en oppskrift på ammeinnlegg i ull som dere kan dele? :)

Strikker noe så kjedeli som skjerf. Men har funnet ut at e ska strikke det som en hals. Aner ikke om ideen min blir som e tenker, men må bli ferdi først. Tenkte å strikke det såpass vidt at når e syr sammen kantene så kan guttungen tre det over hodet og brette den dobbelt.

Da har jeg kjøpt meg garn og strikkepinner. Har ikke strikket på sikkert 13 år, og har vel aldri strikket noe annet enn en lue og kanskje et skjerf, så dette blir jo spennende :p begynner med babysokker til min nevø/niese som kommer i mars, så får vi se hvordan det ender :D

Da har jeg kjøpt meg garn og strikkepinner. Har ikke strikket på sikkert 13 år, og har vel aldri strikket noe annet enn en lue og kanskje et skjerf, så dette blir jo spennende :p begynner med babysokker til min nevø/niese som kommer i mars, så får vi se hvordan det ender :D
Lykke til! Det går nok kjempefint :)

Tada! Dette gikk jo strålende! Hihi.. :D *stolt*

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    226,5 KB · Visninger: 26
Akkurat ferdig med lilla baggylue fra klompelompe til tantebarnet mitt, og skal starte på en lys rosa Skappel-genser til meg selv. Mitt første virkelig store strikkeprosjekt, har bare strikket små plagg før. Noen som vet hvor lang tid man må regne med å bruke på den?

Strikker på en bamselue og en playsuit.

Strikker genser til knotten akkurat nå, men er mitt første prosjekt og tar laaaang tid! :P

Har genser til lillegutt akkurat nå ;)

Back
Topp