Hva har du på pinnene?

Holder på å strikke et pledd av restgarn, i rosa/lillafarger, og skal gi det til ei venninne i barselgruppen min :)
 
Fant en sokk jeg strikket i fjor, så nå holder jeg på med den andre. ;) Hadde helt glemt den.
ImageUploadedByBV Forum1454265053.688227.jpg
 
Her går det i kjappstrikka drakter. Tredje på fjerde dagen. De var veldig kjappe.
 
Acnegenser, begynte for to uker siden, men la det fra meg pga at jeg manglet riktige pinner. Hadde kun karbonpinner i riktig str, men de var altfor tunge for det garnet jeg strikker i. Har nå fått tak i trepinner, så nesten ferdig. En arm og bærestykke igjen.

Har strikket Andrinekjole den siste uka, med et par dager strikkestopp pga andre ting som og må gjøres. Ble ferdig med strikkinga på fredag, og festet tråder og knapper i går.
 
Snøløvgenser og barnehagevotten.
 
Venstre vott til lillebror. Nettopp blitt ferdig med høyre
 
Rillejakke til vesla fra Knit Me
 
Jeg har så mange uferdige påbegynte prosjekt så nå har jeg tatt meg litt i nakken og forsøkt å gjøre ting ferdig :D
Har straks strikket ferdig en mariusgenser med rundfelling til meg selv og en marius tunika. Disse to prosjektene står som hovedprioritering nå :p er kommet midt på mønsteret på begge to så det er snart på målstreken :)
Ellers har jeg påbegynt en villmarksgenser, en ullbukse til mini, et babyteppe, en gryteklut og et par sokker :D så har litt å gjøre frammover :)
 
Det var litt av ei liste.

Jeg har igjen finishen på en heldress Marius til babyen som jeg skulle ha ferdig til hun ble født, hun kom før termin og den var lagt bort "til etter jul". Nå er jenta to mnd så dressen må bli ferdig.

Planer om lue til, og røde små votter og sokker kanskje

Lovet bort et babyteppe. Men ventet på fargevalg, lille ville ille vise seg frem på oul.
 
Godt med noen små, kjappe prosjekter som er unnagjort på en dag eller to. Baggy lue fra Klompelompe er på pinnene nå:)
ImageUploadedByBV Forum1456947466.720796.jpg
 
Kalinka romper
 
Hei! Ser det er flere som strikker både fra Paelas og Klompelompe. Jeg har akkurat strikka to slike kjappstrikkadrakter, og syns de ble både fine og var kjappe! Men jeg ønsker å kjøpe enten Paelas eller Klompelompe boken, og er ikke så veldig flink til å strikke, er det noen anbefalinger på hvilken bok som er enklest?? :)
 
Hei! Ser det er flere som strikker både fra Paelas og Klompelompe. Jeg har akkurat strikka to slike kjappstrikkadrakter, og syns de ble både fine og var kjappe! Men jeg ønsker å kjøpe enten Paelas eller Klompelompe boken, og er ikke så veldig flink til å strikke, er det noen anbefalinger på hvilken bok som er enklest?? :)

Paelas er den beste boka av de to!
De er like enkle.
 
Back
Topp