Hva har du forsaket/vil savne mest under graviditeten?

Altså, jeg drikker nok laaaaangt over den kvoten.. hva er den på egentlig? [emoji14]
Jeg drikker nok 2,5 liter pepsi max hver dag[emoji23][emoji85]
Jeg regnet på at anbefalt dose som er under 300 mg koffein så tilsvarer det ca 1 liter Pepsi Max! Jeg har trappet ned fra sikkert 3 liter til 1 liter, men blir noen ganger en litt stor liter
 
Jeg regnet på at anbefalt dose som er under 300 mg koffein så tilsvarer det ca 1 liter Pepsi Max! Jeg har trappet ned fra sikkert 3 liter til 1 liter, men blir noen ganger en litt stor liter

Jeg tenker at pepsi max er ikke det værste jeg kan få i meg som gravid[emoji4]
Kos deg med pepsi max'en! Det skal jeg[emoji4]
 
Det jeg savner helt vilt er nystekt rundstykke med avokado, spekeskinke og brie :banghead: Jeg kan fortsatt spise nystekt rundstykke, men bare avokado på er da stusselig og.:wacky: Softis med jordbærstrø er vanvittig godt da :( Is generelt, men det spiser jeg :woot:
 
Tror jeg legger til sushi, hvertfall for en periode. Vi kan spise sushi i utgangspunktet (om du følger med på fisketype) men det var noe dritt å kaste opp igjen...
 
Savner å være mett, og å kunne spise så mye jeg vil (blir så kvalm). Også savner jeg øl og vin nå når vi er på ferie i Kroatia! Og spekeskinke og oster... åh, føler jeg ikke kan spise noen ting [emoji31]
 
Savner å være mett, og å kunne spise så mye jeg vil (blir så kvalm). Også savner jeg øl og vin nå når vi er på ferie i Kroatia! Og spekeskinke og oster... åh, føler jeg ikke kan spise noen ting [emoji31]

Enig! Savner rett og slett å kunne spise meg mett og å nyte det jeg spiser. For nå bare tvinger jeg i meg mat uten glede... [emoji17]
 
Enig! Savner rett og slett å kunne spise meg mett og å nyte det jeg spiser. For nå bare tvinger jeg i meg mat uten glede... [emoji17]

Føler så med deg!
 
Det går an å spise spekemat så lenge det har vert fryst først, det gjorde eg i mine to forrige svangerskap da jordmor sa det gikk fint... Så eg kosa meg med fårepølse og salami som eg e så glad i [emoji6]
 
Det går an å spise spekemat så lenge det har vert fryst først, det gjorde eg i mine to forrige svangerskap da jordmor sa det gikk fint... Så eg kosa meg med fårepølse og salami som eg e så glad i [emoji6]

What!! Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]
 
Savner å være mett, og å kunne spise så mye jeg vil (blir så kvalm). Også savner jeg øl og vin nå når vi er på ferie i Kroatia! Og spekeskinke og oster... åh, føler jeg ikke kan spise noen ting [emoji31]

Åh, jeg og. Gleder meg til å spise det jeg vil ha. Føles ut som man bare kan spise knekkebrød med gulost. :( haha
 
Savner å være mett, og å kunne spise så mye jeg vil (blir så kvalm). Også savner jeg øl og vin nå når vi er på ferie i Kroatia! Og spekeskinke og oster... åh, føler jeg ikke kan spise noen ting [emoji31]

Åh, jeg og. Gleder meg til å spise det jeg vil ha. Føles ut som man bare kan spise knekkebrød med gulost. :( haha
 
Savner snus, spekemat, og biff..
Savner også muligheten til å ta et glass vin eller en øl hvertfall nå som varmen kommer smygene [emoji4]

Hvorfor kan man ikke spise biff? Det var jeg ikke klar over[emoji85] fikk plutselig veldig lyst på nå når jeg ikke kan[emoji28]
 
Hvorfor kan man ikke spise biff? Det var jeg ikke klar over[emoji85] fikk plutselig veldig lyst på nå når jeg ikke kan[emoji28]

Man kan spise det, men må være ordentlig gjennomstekt [emoji5] jeg liker biffen medium stekt, så da holder jeg meg unna det i graviditeten. Det har noe med bakterier som kan ligge i kjøttet som ikke er bra, tror jeg det er[emoji5][emoji848]
 
Back
Topp