Sheherasade2017
Glad i forumet
Brie, kaffi, lakrisbåter, Pepsi max og fenalår!
Lakrisbåter??? [emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brie, kaffi, lakrisbåter, Pepsi max og fenalår!
Ja, hørte de ikke var bra med lakris når en var gravid[emoji15] Tror de er når inntaket er rundt 250g i uken, men da droppet jeg lakrisbåter som lørdagsgodt hvertfall. Så var jeg sikker [emoji5]Lakrisbåter??? [emoji15]
Generell spekemat, fårepølse, salami+++
Du kan visst spise salami hvis du steker den først [emoji6]
Kan det med spekemat og viss jeg har skjønt det rettMen blir ikke helt det samme..
![]()
Hehe, nei [emoji6] det er sant.
Trooor man kan fryse spekemat osv også en ukes tid eller noe så kan man spise det. Men har ikke prøvd selv.
Hehe, nei [emoji6] det er sant.
Trooor man kan fryse spekemat osv også en ukes tid eller noe så kan man spise det. Men har ikke prøvd selv.
Det må varmebehandles for å bli kvitt Listeria-bakterien hvis kjøttet har det. Da hjelper det ikke å fryse. Mener det gjaldt Listeria. Var en av de skumle bakteriene i allefall.
Frysing dreper ikke alle bakterier. Da må det i tilfelle stekes / varmebehandlea først!Det går an å spise spekemat så lenge det har vert fryst først, det gjorde eg i mine to forrige svangerskap da jordmor sa det gikk fint... Så eg kosa meg med fårepølse og salami som eg e så glad i [emoji6]

Fenalår, div. oster, kaffe og et glass rødvin! Mest fenalåret![]()
Skal være ærlig... savner røyken[emoji31] sluttet å røyke dagen jeg fikk positiv test...

Jeg også, savner øl og røyk de fine sommerkveldene på terassen![]()
Føler med deg... er utrolig glad for at jeg ikke liker sjokolade lengre! Likevell drømmer jeg om den ene sukkerbomben etter den andre.Klarer ikke holde meg unna sukkerhar så sykt søtsug...