Hva har du forsaket/vil savne mest under graviditeten?

Snus [emoji47] Spesielt fordi mannen fortsatt snuser og gjør det sååå mye verre [emoji22] Han har heldigvis bestemt seg for å prøve å slutte han også [emoji5]️
 
Å se på at alle andre tar en ØL.

Idag skal jeg kjøpe grønn umoden mango på asiamat.
(Ikke sånn type grønn, moden i dagligbutikk)
Også spiser jeg den men eddik og salt.
Det tar vekk kvalmen
 
Da har jeg prøvd alkohol fri vin: DEN SMAKER IKKE SOM VIN!
Og koffeinfri kaffe: Den ene smakte i hvert fall veldig lite kaffe. Den andre på Nespresso-maskin var bedre.

Kommer til å savne champisen på 17. mai, altså...
 
Da har jeg prøvd alkohol fri vin: DEN SMAKER IKKE SOM VIN!
Og koffeinfri kaffe: Den ene smakte i hvert fall veldig lite kaffe. Den andre på Nespresso-maskin var bedre.

Kommer til å savne champisen på 17. mai, altså...

Samme her. Jeg hadde ikke høye forhåpninger men altså...
 
Da har jeg prøvd alkohol fri vin: DEN SMAKER IKKE SOM VIN!
Og koffeinfri kaffe: Den ene smakte i hvert fall veldig lite kaffe. Den andre på Nespresso-maskin var bedre.

Kommer til å savne champisen på 17. mai, altså...
Richard julin (juhlin?), på polet! Den er ikke søt sånn som andre alkoholfrie viner lett blir. Det er en musserende, og vil funke fint på 17.mai [emoji4]
 
Altså, jeg drakk ikke noe annet enn pepsi max med førstemann, aldri tatt noe skade av det.. drikker like mye pepsi max nå[emoji28]
Det er godt å høre! Jeg får så dårlig samvittighet når "kvoten" overskrides (spesielt i helgene) fordi jeg er så avhengig :smiley-ashamed005 Er ikke store mengdene over kvoten det er snakk om, men nok til at det slår seg på samvittigheten:smiley-ashamed005
 
Det er godt å høre! Jeg får så dårlig samvittighet når "kvoten" overskrides (spesielt i helgene) fordi jeg er så avhengig :smiley-ashamed005 Er ikke store mengdene over kvoten det er snakk om, men nok til at det slår seg på samvittigheten:smiley-ashamed005

Altså, jeg drikker nok laaaaangt over den kvoten.. hva er den på egentlig? [emoji14]
Jeg drikker nok 2,5 liter pepsi max hver dag[emoji23][emoji85]
 
Savner snus, spekemat, og biff..
Savner også muligheten til å ta et glass vin eller en øl hvertfall nå som varmen kommer smygene [emoji4]
 
Back
Topp